LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, November 21, 2009

semua dah ada....


mula2 yg ade dulu buku ni..hanya UKAIL IFWAT..

sebab ummi simpan semua duit dia dalam ASB..

mcm tu juga abah..

sebaik ukail lahir semua duit UKAIL ummi dan abah simpan dlm buku ni..

satu sen pun ummi dan abah tak ambik..sumpah!!

lepas UKAIL IFWAT, abah lak menyusul ade buku ni..

abah kate, nanti UKAIL pegi haji sorang2..hehe..

ummi cemburu gak bila abah kate camtu..nk jugak tp terbuat2 pn..

sebab sibuk gk simpan duit dlm ASB..

lepas je UZMA INSYIRAH lahir..sama gak, ummi dan abah buka buku utk UZMA mcm abangnye..

jadinye semua org dah ade buku ni kecuali ummi....

tak bleh jadik.ummi tak nak ketinggalan..nanti abah, UKAIL dan UZMA pegi haji, ummi tinggal sorang2 lak..

akhirnya....ummipun sama buka juga..

alhamdulillah....insyaallah..klu dipanjangkan umur..kita sama2 pegi haji yee..

(tp klu tgk pada isinye..UKAIL dan bleh pegi umrah dulu ni..hehe..)




4 comments:

DYLA said...

ukail ngan uzma pun dah daftar haji ke??

mcm inas, akaun je ada. tp tak la daftar haji. hehe.. ibu babah je yg mampu daftar dulu.

fuadnis said...

dell,

takla..belum daftarla....tggula duit sama2 banyak baru daftar..hehe..

Frida[norm] said...

molek la tu...
rajin menabung, cepat duitnya menggunung, cepat la berangkat ke haji.

la ni dgn rm1,3k sahaja sudah boleh register. pastu, teruskan menabung dengan konsisten, insyaAllah tak perlu tunggu lama, TH akan autolock duit kita.

fuadnis said...

frida,

mintak dipermudahkan segala urusan..dr menabung sehingga dpt berangkatnye ketanah suci mekah..amin....