LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Monday, November 23, 2009

UZMA INSYIRAH yang terbaru....

ade yg nk tgk pic UZMA yg terbaru??

haa..tgkla....

dgn penampilan terbaru..

bersama parut gigitan nyamuk ntah semut didahi....

sakit je hati aku menengoknyee....

tu pun dah makin hilang..

klu tak...dgn merahnye..dgn bengkaknye..

lagi ngeri tgk..hehe..

tak tau dpt dr mana..ntah dr umah aku or umah pengasuhnye....



mlm td..dlm buaian..



ade yg teringin nk buat sup??kih..kih..


tgh menjalani proses berpantang..kih..kih..

puas aku lumur dgn bedak sejuk..


secara dekat..ramai yg kate ikut muka aku..

apa kata korang??


dan lagi..jebik je mulut ko yee..

rambut maintain cacak u alls..mcm hape ntah aku tgk..hehe




carta graf kenaikan berat badan UZMA..

dr 3.5kg , 4.85kg, 6.1kg, 6.8kg....dan yg terbaru 7.65kg..


perasan tak..ms umur 2 bln, titik dah duk ats line obes..tp misi semalam tak tau nape dia wat garisan lain..



6 comments:

DYLA said...

alolo comelnya anak dara ko ni nis...

badan dia jenis tough la... nampak tinggi.

ikutkan berat dia tu, anak stgh budak nampak chubby betul. mcm uzma ni nampak tegap. bagus. la..

fuadnis said...

dell,

tula..ikut baka bapak dia..tggi dan tough..

akupn prasan takdelah nmpk obes pn..tembam2 gitu je pasal dia tinggi..

az1ra said...

geram aku tengok..
kalau ada depan aku mmg merah aku aku kejakan pipi dia..heheheh
sian dia nis, dia depa tgn ingat ko nak angkat sekali amik gambar je..hik hik hik

fuadnis said...

azira,

hehe..dia mana pandai lagi sua tangan mintak dukung..saje gedik je tu ingt aku main2 dgn dia..

unique1012 said...

alahai comelnya uzma.. makin menyerlah keayuan, :)

amboi berat, sekejap je dah bertambah kan.. berkat susu ibu :)

unique1012 said...
This comment has been removed by the author.