LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, August 14, 2009

kalau dah namanye GEN dan BAKA yg sama....

pic ni aku ambik pagi tadi..dua2 orang tak bangun lagik..

penat aku tepuk2 UZMA suh bangun nak mandikan dia....dia wat dek jee..

last2 aku letak dia baring sebelah abang dia..

tup2 dia bleh menggeliat n gaya dia automatik jadik sebijik cam abag dia..tula klu dan GEN dan BAKA yg sama..gaya tido pn sama jee....

mcm kelakar je tgk..dahla muka UZMA skrg sebijik cam UKAIL kecik2 dl....

bila tgk mcm ade 2 UKAIL..sorang UKAIL BESAR..sorang lagik UKAIL KECIK..he..he..

sweeeettttt sgt....



cute kan??kan???kan???kan laa...............



haiyooo UZMA....ko sudah semakin bertambah chubby skrg....dah nak sama besar dgn abg UKAIL..see........

10 comments:

frida said...

haha...sepesen. mhi & widad pun ada gambar aksi tidur ni. suka tengok.

azura said...

hahahaha so comel!

Mama Uda said...

sama jer gaya tidur 2 beradik tu.. mungkin tengah di ulit mimpi yg sama kut..

az1ra said...

Gebu sungguh anak dara hang...
heheheheh

fuadnis said...

frida,
haah,bestkan tgk diorang tido cenggini....

azura,
comelkan?comelkan? i likee.........

mama uda,
rase2nye yelah..mimpi menari ballet ke takpun renang berirama..kui..kui..

azira,
gebu masa baby je..bila besar sume mengecut..tgk jela abg dia UKAIL..dl diapn gebu cam adik dia....

unique1012 said...

alahai, comelnya bebudak ni, hehe.. nampak dah besar Uzma, cubby!! geramnya :)

fuadnis said...

unique1012,
klu geram bgla adik kat ibrahim cepat2..dah bleh dah tu..he..he..

bleh ibrahim ade kawan main kat sana..

DYLA said...

tomey la uzma.geram nengok. bila nak jumpe aunty?

fuadnis said...

dell,
insyaallah raya ni klu takde aral melintang kita jumpa nak..??dah lama dok plan nk jumpe, tp tak jumpe2pn..

the vulnerable am said...

ahaks.. bleh plak gaya sama tu... tak tahann...

what cute kids u have!!