LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Monday, August 31, 2009

akhirnya....jadi milik aku jua....

setelah puas berkira2..bila agaknye nak membeli benda ni..akhirnya..hari ni aku n hubby pegi mendapatkan nye..

konon2nye nak membeli dekat2 nk start keja balik nanti..tapi mujur aku dah beli skrg..

aku akan mula bkerja semula lagi 2 minggu..so..kan ade baiknye aku mengepam dari sekarang utk menyediakan stok susu yg mencukupi..

takdela kelam kabut nk pam kan..



beli di butik "anakku"..wah..bertambah point kad aku..hehe..



pilih jenama avent..sama seperti kebanyakkan kawan2 yg lain..bloggers lain yg guna seperti marsha dan viruspadu..


dengan harapan..dapatlah aku hasilkan stok susu yg banyak..insyaallah....

AKHIRNYA....JADI MILIK AKU JUA..

SUKA!!YEAAHH..!!

6 comments:

.tunfrida. said...

support exclusive breastfeeding!

Nurul Izwah a.k.a ieWa said...

bagus anis, teruskan usaha, buat stok bebyk yeah.. jd la spt ku.. fully breastfeed.. mmg sgt puashati..

fuadnis said...

tunfrida,
tengkiu..tengkiu..

iewa,
doa2kan agar aku berjaya..hehe..

Marsha~ said...

hehehe.. dah try test?

fuadnis said...

marsha,
sudaaahh.........dptlah 6oz semalam..semangat nih!!

YAN said...

bagus bagus... aku pun dah berazam dah dah ni... harap2 berjaya...