LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, August 29, 2009

berakhirnye sudah 44 hari....

ngeh..ngeh..ngeh..ngeh..

dah lama aku tertunggu2 29hb nie..

berakhirlah sudah 44 hari aku berpantang....hooreeyyy!!!!

dah merdeka la ni??dah bleh la start makan ape2 yg teringin??

bleh tu bleh la....tapi masih ada seteng2 benda lagik yg aku takleh telan dan teguk....

mak aku awal2 lagik dan sound....

"jangan minum ais / air sejuk....ko kan menyusukan anak..nanti UZMA selsema...."

"sket pn tak bleh ke mak????ala...."

"sket2 tu bleh la....tapi pikirla.."

.......................................ermm....yo lah..yolah..

sayang anak lebih penting dari sayang tekak....kan??

dan aku juga masih belum berani lagik makan benda2 yg berunsurkan "sejuk"..

tahan dululah..nanti abis sakit2 badan baru padan muka....

apapun....alhamdulillah..selama berpantang ni..aku takdelah demam ke apa ke..kerana aku bpantang dirumah sdiri tanpa pengawasan sesapa..syukur....

5 comments:

chugie said...

horey gak ni!! best lah tu ek dh abis pantang.

fuadnis said...

chugie,
maunye tak best..sebelum kuar umah mcm pesalah je pasal tak abis pantang lagik..hehe..

unique1012 said...

time nila yg paling ditunggu2 ye tak?? best best!! hehehe..

b a r | n e said...

wah, boleh beraya sakan nnt, hehe ;]

fuadnis said...

unique1012,
best mmg best..tapi abis bpantang bermakna tak lama lagi akan mula bkerja..huhu..

barine,
yeaahaa!!raya hindu aku..ha..ha..