LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, May 15, 2009

hoooreeeyyyy......!!!!!!!!!!!!

hari ni aku raya hindu..!!haa..haa..!!

korang ingat lagik tak minggu lepas aku nak raya hindu jumaat ni??apa ke jadahnye la hari jumaat aku raya hindu kan??dah namanye org islam..

he..he..aku saje je melawak..

sebenornyee....aku dah menyelesaikan tuisyen SBT aku yg ke-18 hari ni..maknanye.............

SELESAI..!!

lepas ni aku boleh bersenang lenang la..takde lagik tuisyen2..membelai perut je la lepas nie..

fuuuhhh...lega.....!!alhamdulillah..syukur kepada allah s.w.t kerana dipermudahkan segala urusan aku..

tinggal tunggu cek je la lepas ni....vaa..vaa..vaa..

7 comments:

DYLA said...

nis,
cek plak yg difikirnye. huhuhu.

aku kan, yg penting student aku pandai. itu wang sume tolak tepi tau.. wakakaka! (baca dgn intonasi ala ustazah2)

kata nak bgtau dpt hadiah pe? (leh tak bz body jap. kekeke... )

fuadnis said...

dell,
pasal ni la aku malas nak cite lebih2..mesti org salah paham..selalu org salah paham maksud cakap aku..tu yg org selalu angin kat aku..haa..haa..

mmg cek tu bukan keutamaan aku..mana2 cikgu pun akan pentingkan hasil usaha mereka mendidik..

tapi dlm konteks aku cite ni..aku maksudkan yg aku bersyukur pasal sebelum aku beranak, aku dah settelkan "hutang" aku dgn budak2 nie..for ur information..aku ajar tuisyen budak tahun 6..so ko pikir, aku beranak bln7..cuti pantang 2bulan..elok aku start keje balik diorang dah abis UPSR..so takde maknenye aku baru nak bayar "hutang"..ade paham..??

pasal aku cakap tinggal tggu cek tu..bukan maksud aku cek je yg aku pikirkan..tapi yg aku pikirkan..aku nak berehat dgn sebaiknye..aku kan dah makin sarat,so sebelum betul2 sarat..dan sebelum prestasi mengajar aku menurun dek krn kesaratan ni..baik tgh aku "sihat" lagik ni aku habiskan tuisyen ni dgn penuh kualiti yg 100%..

dan cek tu kire bonus laa..sapa yg tak nak duit??jangan nak bohongla..ko pun selalu tggu cek nuffnang kan??wakaakaa..

so jgn salah paham ye kawan2..kesian nasib cikgu2 mcm kami ni tau..nak kaya sket pun tak bleh..bersusah payah korban masa, korban tenaga..asyik disalah anggap je..padahal keje kami mana bleh wat overtime utk tambah duit mcm u all lain2..
(luahan rasa..)

ni kene wat entry lain nie..

tunfrida said...

Anis, untuk info berkaitan masalah constipation sila baca disini

http://calvin-gastrointestinal.blogspot.com/

nilai kesihatan kita tiada galang gantinya. further Q ttg lingzhi & kesan penyembuhan terhadap penyakit jgn segan silu bertanya.

DYLA said...

baik cikgu....(slps mendengar penjelasan yg panjang lebar).

nis, jgn la samakan nuffnang dlm konteks ni nis. nuffnang diletak mmg mengejar wang duniawi semata2.

aku faham tanggungjawab yg udah langsai. alhamdulilah.

tunfrida said...

waaahh...bukan main besau ayat ni tinggal tunggu cek je la lepas ni....vaa..vaa..vaa.. has been highlighted.

seronoknya...
boleh buat beli lingzhi.

deyll, aku lagi bz body nampaknya. akekeke kalau tak, tak meriah 'rumah' Anis. akekee

fuadnis said...

tunfrida,
aku dah membodek2 laki aku pasal lingzhi tu..tapi dia kate sempat ke anak nak gebu dah 7 bulan ni??he..he..(sesekali dia bleh wat lawak bodoh kat aku..)

"tinggal nak tggu cek tu" bukannnye dapat skrg pun..lepas aku dah habis pantang baru dapat..hu..hu..

address yg ko bg tu berkaitan lingzhi ke??nanti aku suh laki aku baca, bior dia lebih paham yee..


dell,
klu ko dah paham baguslah..daripada jadi lebih berbelit2 lagi parah aku nak terangkan..alhamdulillah..

tunfrida said...

wakekekeke...daripada tunggu anak #3 lagi lama nak tengok kesannya Encik Usrah.