LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, May 15, 2009

benci dilukai....

malas nak tulis panjang2..

rasa sentap tiba2..

baru nak hepi dah abis tuisyen..hati dilukai..benci....

mgkin sebab tengah mengandung..jadi hati lebih sensitif....

abang..jom bawak ummi n ukail jalan2..bagi hati seeejuuukkk......!!!!huuuwwaaa............

6 comments:

viruspadu said...

alolololo

meh kita pujuk meh

:D

tunfrida said...

laa....ni kenapa pulak ni?

ni bercinta ngan siapa pula ni sampai hatimu dilukai ni?

udah2..jangan banyak sentap2 nanti baby terkejut.

oh ya, sepengetahuan aku, sembelit juga ada kaitan dengan kondisi tubuh badan yang stress.

DYLA said...

ala nis,
aku kenal sgt dah anis ni...

ni mesti kes sentap ngan ayat aku. actually nis, kalau aku ckp berdepan ngan ko, dihiasi ngan wajah aku yg senyum2 manis tu, mesti ko tak jadi sentap. hehehe.

jgn la sentap ngan aku nis.. aku hanya insan biasa yg tak lari dari melakukan kesalahan dlm berbicara. maafkan aku k.

pastu kalau ko nak hati lagi sejuk, ko pi kat air cooler yg ko baru bli tu.

kalau tak ok jugak, suh abah ukail bwk ko pi sini, mesti ko suka.

http://www.aussino.com/promo/2009/my/my_promo_280409/my_promo_280409.html

fuadnis said...

yuuhhoooo....tak jadi sentap la..pasal viruspadu dah dtg pujuk..bukan senang tue..kite minat gile dgn blog viruspadu..tak sangka viruspadu sudi dtg jengok blog kita utk pujuk..

tima kaceh.....terubat luka dihati mak buyong setelah dipujuk oleh mak buyong..he..he..

psstt..selalu ingat kata2 viruspadu..bila marah lebih baik jangan bersuara..betul tak??lebih kurang begitulah yek..

YanDarwisy said...

Lor pulak...tadi kemain ber'horey..horey. Tup2 menyentap pulak...? Ko nak pi mana? nak ikut... ayat berbaur menyibuk si yan ni!

fuadnis said...

yandarwisy,
ape nak buat..dah org buat aku tersentap..ko nak ikut aku??bleh jee..tapi ko tak tersentap..tak bleh laa..he..he..

wei..aku bakal nak berurusan dgn ko tak lama lagik nie..tggu yek!