LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Monday, January 30, 2012

apa lagi mampu ku katakan.........

pray 4 me key u all.......


syukr alhamdulillah.......moga semua dipermudahkan.....semoga aku kuat dan tabah mengharungi apa jua cabaran.......dan lain2 la....hehe.....

sebenarnya ade 2 perkara sebelum ni yg ummi mcm pernah terlintas takkan lakukan.......dulu ummi katakan pd diri ummi bahawa....ummi takkan ambik lesen keta...whatever yg terjadi biarlah ummi naik bas ke teksi ke n apa2 la....sbb ummi rase cam tak mampu....dan tak percaya ummi mampu lakukan....dan akhirnya....ummi ambik gak lesen keta after bersalinkan ukail....sbb ape boleh ambik????semua atas pujukan /paksaan abah 3U suh ummi ambik....huhu....lantaran terlalu banyak masalah disebabkan ummi tak reti bawak keta....ummi terpaksa....abah 3U terpaksa membatalkan atau mencari jalan mengelakkan diri dari mghadiri apa2 kursus yg jauh2.....yg mengambil masa berhari2....terpaksa bkejar mengambil ummi dan ukail pulang dr kerja...dan sebagainyala...huhu...masa tu rase terlalu banyak dugaan....akhirnya kedegilan ummi tewas.....yee...mmg seorang yg bekerjaya mccm ummi perlu ade lesen keta utk senang kesana sini lebih2 klu memerlukan ummi menghadiri mesyuarat atau kursus dimana2....alhamdulillah......ummi tidak lagi menyusahkan abah 3U....

dan kini perkara ke2 yg ummi pernah terlintas utk ummi tidak lakukan...akhirnya ummi bakal lalui juga....ummi pernah pikir yg ummi tak mungkin akan sambung belaja lagi....but...........akhirnya ummi terpaksa.....ummi takmau ketinggalan......ummi juga mahu seperti kawan2 lain utk mempunyai segulung ijazah......haaiiihhh...klu zaman ummi dulu dah mcm institut pendidikan skrg kan bagus...tak gaduh sambung2 belaja....ms ummi dulu mmg diploma saja dimaktab...tak mcm sekarang....terus automatik ijazah bezanya pengajian lama sikitla(5tahun)...so nak tak nak....bagi memperbaiki mutu kerjaya ummi dan ekonomi...ummi perlu lakukan sesuatu......

semua ini bakal menuntut pengorbanan yg besar bagi ummi.....dgn adenya suami dan anak2...banyak yg perlu diambil kira dan difikirkan...bukan mcm masa bujang dulu....huhu...insyaALLAH....dan ummi sentiasa berdoa...dalam tempoh 4tahun pengajian ummi nanti moga semua dipermudahkan.....amin........


4 comments:

YaYaNsMuM said...

Gud Luck, Nis!apapun mampu kita lakukan slps bergelar seorang ibu, kan?(^_^)

Citra Della said...

good luck nis. selagi ada peluang jgn lepaskan.....

@e_da said...

GUd luck anis..semoga berjaya!

b a r | n e said...

Wah, sambung study? Grats! :) aku ni tgh kumpul semangat, tak tau bila nak start balik huhu~