LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Tuesday, February 24, 2009

tak lama lagi aku jadik orang kaya....!!

takyah aku wat overtime lagik wat tuisyen..takyah hubby aku penat2 lagik hujung minggu jadi pensyarah kat OUM..sumenye dilakukan utk menambah pendapatan..sumenye utk ukail..

blehla kami bersenang lenang lepas ni sebabnye dah ade pembantu utk kami tambah income..tak lama lagik aku jadik orang kaya la..bukan calang2 tau..wat bisnes lagik..

mee goreng satu!!

ummi nak kicap ka??

boleh..boleh..buh udang banyak sket ye!!erm...cepat sket ye..

dah siap ummi....sedap ka ummi??

yum...yum sodapla..lagi satu ya!!

yaa...


ha...ha..penat tau layan karenah budak kecik ni..seronok main jual2 plak sekarang ni..kejap jual goreng pisang..kejap jual mee goreng..macam2la jualan dia..sampaikan aku cakap aku dah kenyang pun dia sibuk nak jual lagik kat aku..mcm ni untungla ko..cepatla ko kaya ukail....tekun dan rajin bekerja lagik..



muka orang bz wat bisnes..tapi secara kecil-kecilan la lagik..muaahaahaa...
erm..sikat tu sudip ye buat menggoreng..minyak kapak aku tu kira kicapla..bedak tu plak kira perasa tambahan la..


muka kepuasan kerana hasil jualan laku..dibeli hanya oleh aku seorang....ngeh..ngeh..ngeh..ngeh..


psssttt....dek kerana tak tahan asik kene pakse beli je dgn ukail..aku terus jerit panggil hubby....

"abah....tolonglah....tak larat nak beli dah ni..ummi nak tido pun takleh........tolong ganti jap jadik pembeli....."muaaahaahaaa.....

4 comments:

@_da said...

Hahaahaa lawak la... abis pembeli lari kena paksa makan aje.. heheheh

fuadnis said...

eida,
memangla larik..tak larat nak layan penjual sorang ni..tak abis makan lagi dah tanya nak lagi ke??he..he..

DYLA said...

nis, ko bg la dia duit tipu2 buat dia main. konon2 dia jual. hehehhe

fuadnis said...

dell,
klu aku bg dia duit tipu2 lagik syiok dia ajak aku main..mau tak berenti nanti..he..he..