LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, February 13, 2009

nikmatnye ditendang......apa kes ni??

sebenarnye sejak dah beberapa hari ni aku dah mula rase pergerakan baby dalam perut..yelah...dah 4 bulan++ kan..mula2 tu rase cam aku bermain dgn perasaan je..maklumlah..dah lupe bulan keberapa aku mula rase ukail mule menendang aku...so dah sejak beberapa hari ni aku rase tak berape sedap kat bahagian perut ni..mcm ada satu pgerakan yg disekat2....jadiknye..

aku baringla kat katil n julurkan kaki aku..lihat perut..perhatikan utk satu jangkamasa..mula2 perut tu cam mengelembung sebelah..pastu tiba2....aku nampak jelas perut aku bgerak2 n dgn lebih ganasnye ditendang dlm 2 kali pergerakan....pastu aku dpt rase baby kat dlm perut mcm bgerak2....


nikmatnye....ditendang..alhamdulillah..baby aku menunjukkan yg dia dlm keadaan sihat..bergerak balas positif....dan menunjukkan dia semakin membesar....

ya allah..ko lindungilah bayi dlm kandungan ku ini sentiasa....amin..........

5 comments:

@_da said...

Sonoknya... Alhamdulillah...

az1ra said...

Betul mmg best..masa lepas bersalin aritu macam tertunggu2 baby nak tendang...terlupa penendang dah keluar..hehhehe
tak tau nak xplain macammana ..sapa yang penah alami ja akan faham perasaan tu kan??

chugie said...

nis... betul betul betul.. memang best sangat.. aku pn sedang merasainye.. Nikmat kn??

unique1012 said...

Anis,
anda di tag, sila ke blog kita ye, :)

mama3hz said...

auntie....mama suh amik awards....
http://182830.blogspot.com/2009/02/we-got-awardthnaks-mama-gee.html

p/s besh kan baby dah start kick...