LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Wednesday, February 11, 2009

minggu yang memenatkan..........

minggu ni aku agak stress sket....bagi yang berkerjaya akan lebih faham maksud stress bagi org bekerja..yelah..selain bekerja ditempat kerja..balik rumah pn masih ade kerja yg menunggu..kira double la..mgkin ade yg berfikiran..ala...keje cikgu separuh hari..mana nak penat sangat..tengahari dah bleh balik umah..tapi bagi aku biarlah keje pejabat sampai kul 5 pun..aku rela dari cikgu..jadik cikgu bukan setakat penat badan..tapi mental sekali..klu rase tak bleh faham lupekan jela..nak terang pn sungguh komplikated....

minggu ni aku rase penat sgt..ditambah dgn badan yg gini..pergerakan yg agak terbatas..jadik memang letih gile..hari ahad meeting..hari isnin meeting...hari selasa ke PPD(pejabat pendidikan daerah)..meeting utk PROTIM(Program 3 M)-membaca.menulis, mengira..utk budak2 yg masih belum menguasai..besanye kelas hujungla..hari ni kelas tambahan..

jadiknye dlm minggu ni dah 4 hari aku asik balik lambat..penat....letih....

esok??

alhamdulillah..free...bleh balik awal..lega..bleh rehat....................dan luangkan lebih banyak masa dgn ukail....dah berape hari abahnye yg jemput ukail dr umah pengasuh..sian anak ummi....balik umah mesti tak sabar nk tengok muke dia....rindu la....tu baru berape jam tak tengok muke dia..klu kene g kursus lagila..............

2 comments:

ei_da.. said...

bawa bamyak2 rehat nis... mmg keje2 di opis buat kita stress.. skrg ni idapun camtu... tension keje... huhuhu

fuadnis said...

eida,
balik umah memang nis rest abis..tapi mcm manepn keje tetap keje..lagipun nis taknak org pandang rendah pd nis hanya kerana nis peknen..tapi besalah cara org peknen bkerja..slow n steadyla..he..he..