LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Monday, December 5, 2011

video cabutan ummi 3U's GA....

video ni ummi 3U buat sebagai tanda betapa gigihnya....tulusnya.......jujurnya cabutan ini dibuat....bila nampak so kita puas hatilah kan....bukan ummi 3U yg cabut tau......walaupun mencabar....hahahahha....tau2 jela bila suh anak2 buat cabutan dlm keadaan mood yg belom standby...sbb masing2 sibuk tgk video upin ipin....huhu....tapi ummi 3U paksa gak buat...sbb takut lupa....kang jadi lambat...kang mendatangkan kemarahan plak peserta GA ummi 3U kang....betui tak????

keratan2 nama peserta ummi 3U kumpul dlm beg kecil by tupperware....hahahaha....tapi tupperware tak taja pun sebarang hadiah pung......hahahahaha.....senang sket buh dalam tu....senang anak2 ummi 3U yg banyak karenah tu ambik dan cabutkan.....

yg ukail tu takpelah...dah paham ape kita cakap...suh cabut satu...satulah yg diambiknya...tapi uzma n umairah....satu yg disuh cabut.....berkerat2 yg diambiknya...hahahahaha....last2 ambik gak satu......siap terkoyak lagi keratan nama pemenang tu dek kerana dah sempat suap kedalam mulut baby umairah...hahahaha.......koyak pn koyakla....pemenang tetap pemenang....hehehe....

oklah......u all tonton dulu bagaimana cabutan dibuat yee......ummi 3U dah godek2 keratan nama2 tu banyak kali.....sape yg dicapai tangan2 mungil anak2 ummi 3U bertuahla korang....hehe....



video


dah tonton???????????agak gelap sket video nie....tapi takpe.........janji nampak juga........baru video je dulu...............pemenang akan diumumkan nantiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...........................

tungguuuuuuuuuuuu....................................hehe....

No comments: