LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, December 31, 2011

frust....2 kali dah terkena macam ni....why??????

hurrrmmm.........2 kali dah aku kecewa....2 kali dah terkena mcm nie.....alahaiiii......frustnye......tapi nak buat mcm mana kan...takde rezeki la tu namanye......tapi tetap kecewa.....huhu...

BOBOI....walaupun menjadi peserta favourite....dapat NAIB JUARA....

wlaupun kalah...diorang tetap kat hati aku.......setiap minggu tak pernah bg persembahan yg menghampakan...adalah sekali je aku rase mcm kureng sikit....tapi biasalah kan.....mcm osbon...mula2 mmg tak menyerlah...terkemudian je baru dpt perhatian..tu pun masa tema cinta...mase tu dah mula pikat juri...dan kerana pengaruh juri mereka terus dapat perhatian....

JOZAN......peserta favourite gak....tapi dapat NAIB JUARA gak....huhu.....




masa diorang berentap pun mcm tu gak....tapi yg ni aku bleh terima gakle...sbb diakui...persembahan final diorang mmg kurang best...tak menjadi....SEPAH mmg layakla....sbb mmg pecah perut betul tgk SEPAH..

tapi tulah...yg aku sokong dua2 kalah mase final.....apa nak buat.......dah rezeki masing2........

redha itu ikhlas.....
pasrah itu menyerah.......

hahahahahaha.........tu dah ombak rindu punye kes tu...kehkeh......


1 comment:

asmat90 said...

ummi 3u ditag:)

http://2merah1ungu3c.blogspot.com/2012/01/saya-nak-souvenir-dari-indonesia-ga.html