LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, December 4, 2010

berita gembira......memang terbukti..........

mase aku otw balik dari kedah ke selangor...
aku terima mesej..
ayat dia lebih kurang cenggini....

"SALAM....NIS...AKAK RASA...BULAN NI KAK DAH JADI LA..
AGAKNYE PASAL PHYTONATAL YANG NIS BELIKAN TU KOT...."

berulang kali aku baca mesej dari PAR sekolah aku
yang aku panggil dia kak na..
terkejut.....gembira....
ntah ape lagi perasaan yg aku rase....

kalau ade yg tak paham..
meh aku cite sket..
kak na ni dah ade seorang anak perempuan..
usia anak dia pun dah nak masuk 9tahun....
patutnya...dah ade adik anak dia tu kan....
tapi yela...
takde rezeki sampai sekarang....
badan dia agak chubby gakle..
so aku sarankan la dia makan phytonatal..
dengan tujuan..buang angin2...lemak2...atau mungkin ade darah kotor yg tersumbat ke...
tapi serius....bukan tujuan utamanya utk mengandung....
tapi untuk membersihkan dalaman badan kita sebagai seorang wanita..
yela...kadang2 luaran nampak sihat...
tapi mana tau dalaman tak kan....

so kak na ni pun amalkan...
lagipun masalah dia cam aku gak..
jarang buang air besar....
tup..tup...
setelah dia amalkan phytonatal ni...
aku kire adalah dalam 2bln lebih kot....
dia lambat peod....
sekali cek....double line koooo.............
mau tak terkejut....
yela...setelah 9tahun tak mengandung kan....
alhamdulillah...ade plak rezeki dia lepas amalkannye....

jadi...aku terpikir....
uzma ni pun cepat dapat adik sebab aku makan benda alah ni gak...
yg asalnye nak bagi aku senang membuang....
menyihatkan dalaman.....
last2...lain plak jadinye...
makin aku jadi subur lagi ade....
hahahahahahaha.......

malam kemarin....
aku sembang dengan kakak ipar aku pasal kes kawan aku nie...
tiba2 buka cerita yg kawan dia pun mengandung gak pas makan phytonatal nie...
muahahahahaa......
so...mang terbukti la.....
phytonatal nie memang panass............
memang menyuburkan dalaman kita...
menyihatkan fungsi dalaman wanita....
dan banyak lagi khasiatnye.....

so......sendiri mau ingatlaaa...............!!
akekekkekee.......




3 comments:

@e_da said...

dulu masa pantang akak pun makan phytonatal nona roguy..tp asik ke tandas... tp badan mmg ringan la...hehhehe

chugie said...

aku pun amalkan phytonatal NR masa pantang dulu..ekekekek:D rezeki..

azzah husna said...

salam anis,
nak tau lebih lanjut pasal phytonatal ni boleh tak? tadi saya ada goggle harge dia...so kalau beli kat anis brape ye?
tq