LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Tuesday, November 30, 2010

cerita UKAIL yang tertunggak....

lama tak cite pasal hero aku nie..
ni kes cite tertunggak nie..
almaklumla..hujung tahun nak tutup sekolah..mcm2 hal berlaku..
dengan hal mak paknye..
so tak ketinggalan jugak anak bujang aku nie..
dia pun tutup sekolah gak..

selain tutup sekolah..
sekolah dia mengadakan majlis ihtifal gak..
dalam erti kate lain..
majlis anugerah cemerlang la kan..
+
sukan sekali..hehehe....



UKAIL ceria disamping hadiah2 nye..
1) tempat ke 2 periksa penggal 1
2) tempat pertama periksa penggal ke 2..alhamdulillah....
3) tempat ke-3 pertandingan mewarna..
4)tempat ke 2 acara susun tin
5) tempat ke 2 acara pecah belon..

over kan....hehehee....syabas anak ummi...tahniah....!!
bila sebut syabas..teringat aku..
ukail suka sebut syabas kat aku bila aku berjaya buat sesuatu...
wakakakakaka.....


last but not least..
ummi die tumpang inteprem sama
kejayaan bagi tahun 2010..
ALHAMDULILLAH...............:-)


No comments: