LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, November 13, 2010

respekla sama lu.....

sama sapa?????
sama kamu kamu...yg rajin update blog tetiap hari..
bagus korang atur masa kan..
aku??
sampai sekarang tak lulus2 bab masukkan jadual update blog dalam rutin aku seharian..
kira..update blog ni bukan pilihan utama aku..
maksudnya bukan satu yg amat penting dalam kehidupan seharian..
klu tak sempat sangat tu..bz ke....
jangan harapla hati aku nak cair utk pandang blog..
no...no...no...no...

klu ade masa sket tu..
pandang2 blog orang sudah..
tapi utk update..
arrgghh...
sayang lak kat mata nie..
tidola...
takpun..sayang plak kat perut nie...
mencekikla dulu...
takpun sayang lak kat jiwa raga nie..
meh kita tgk tv berhibur dulu...
hahahahha......

pendek kata....
klu betul2 lapang GILE....baru aku update sket..
tupun bergantung tahap kerajinan gak..
klu takde gambar tu..
maknenye..rajin suam2 kuku jela....
tapi klu ade gambar tu....
perrgghh...kire mmg dapat hidayah sungguhla aku haritu...
wakakakakaka.....

actually aku ade cite nak sembang gak..
pasal hal 2-3 hari nie..
tapi bila memikirkan ade kerja yg lebih MUSTAHAK..
makanye..esok2la aku share yee..

nak lipat baju...
nak gosok baju(esok keje maa...)
nak siapkan beg anak2..
dan yg paling PENTING....
masa untuk bersama suami dan anak-anak tu..

so blog.....taa taa..tii tii..tuu tuu....
bila saye dah free sesangat baru saya manja2 dengan kamu yee....
:-)










2 comments:

Unknown said...

jangan malas2 ye mak buyung... rajin2 kan diri kamu tu!

fuadnis said...

uuiissshh...rajinla ni...rajin wat keje rumah..malas berbelog takpe lagi...kui..kui...