LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, November 27, 2010

teruk bila pilot dgn co pilot sakit....

sapa tu??
aku dgn hubbyla....
at least klu aku sakit..hubby ade..
or bila hubby sakit aku ade..
ni bila dua2 sakit..ape yg ade??
#%^&*%@#%^*............

aku paling benci sakit mase mengandung..
sebab nak makan ubat pn takleh sebarangan...
klu tak ngandung..rasenye aku dah bantai panadol ke ape ke..
bagi hilang sakit..
ni nak makan pn kene ikut dos yg kurang..huhu....

yg tambah tak syiok tu..bila sakit..
aku jadi cam lumpuh je..
maksudnye nak wat keje ape pn terbatas..
PALING TAK SUKA....!!

so bila dah tak sihat nie..
mula jadi cam doc..
carik punca sakit nie..

agaknye...tengah musim panas nie..
kurang minum air..
sekali minum ..teguk air sejuk terus..
haaa...hambik koo..........
segarla kononnye kan....
pastu pasal makan buah tembikai susu kot..
"sejuk" kot...
tu abis urat2 kembang...sakit kepala pn senangla...
sakit badan...lenguh2...lesu....
pastu 2,3 menjak ni asik berjalan je uruskan macam2..
hal rumah...
bila dah berpanas je....kurang rehat...
tu macam2 penyakit nie...

oooohhh.....cakap pasal hal rumah..
esok tukang nak pasang grill dah...
klu cantik aku jaja sini yee...
klu tak..korang lupakan jela nak tengok...wakakakaka.....



No comments: