LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Wednesday, December 15, 2010

cuti ni dah pegi mana????

tak pegi mana pun beb..
aku klu mengandung memang malas nak bjalan kemana2..
sebab keturunan klu mengandung perut cepat membeso..
baru 6bulan dah mcm sarat aku rasa..waakakakaka..
tu yg tambah malas..
lainla klu dah sarat betul nak beranak..
haaa....suka sangatla aku klu bjalan..
bior cepat beranak..takpun senang nak beranak..hehehehe....

tapi dek krn tak nak menghampakan permintaan anak..
aku gagahkan jugakla berjalan..
bawak anak2 g zoo negara minggu lepas..

eh..macam malas nak story lebey2..tengok gambo jela yee..
hehehehe.....



aku dgn my junior..

2 beradik yang selalu bercakaran..huhu..


ukail with his cousin..danish..anak abang aku..
owwhh..family aku pegi ramai2 dgn family abang aku yer...


my hubby with his "girlfriend"
tak leh tahan perut aku tgk dia pakai topi dgn spek tu..
wakakakaka....

yg ni anak abah...manja dgn abanhye....:-)
masa ni tgh tggu nak tgk show singa laut..
eh..singa laut ke anjing laut..??
tetiba cikgu konpius lak..hahahahaha


haa...klu nak tau...ni anak ummi nie..
manja betul dgn aku..hehe....


dan lagi.....:-D


my anak dara ni mmg independent..
suka bawak diri sdiri..
makan sdiri...tido sdiri...
tapi garang!!macam ummi dia...hahahahaha...


manis tak senyuman saye???????ngeh..ngeh....


dan kami sekeluarga....:-)


last but not least...."si artis" pada hari itu..hehe....

psssttt......ingat hujung mggu nie nak bawak ukail dan uzma g mandi manda lak....
eh..kate cuti tak g mana2 yeeer....hahahahha..........



No comments: