LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, December 24, 2010

finally...................

dapat gak ape yg aku tunggu....
baju BEN10 yang sangat diidam2kan anak bujang aku..
yg jadi kontroversi nie..
huh! malas nak cite panjang..
janji dah dapat..
dan anak bujang aku pun sangat hepi..

yang tak bleh blah tu nape tau..
aku ajakla dia berposing dgn baju dia tu..
nak tunjuk kat u all la baju yg aku sibuk2 tu kan..
ingat nak snap satu pic je..
sekali tu dia kate ape tau....

ummi..mcm ni la plak...
mcm ni la plak..
maksudnya..mcm2 gaya dari pelbagai sudutla....
hahahahahaha....
aku sampai tergelak2 layankan je peel dia....

korang tengokla..........



ngeh..ngeh..ngeh...ngeh...


"belakang pulak ummi....."


"sebelah sini plak ummi.."


"hehehehehhe......................"


"macam ni plak ummi............."


huh!!ampun....dia klu diajak bergambo....
letih mak nyah....
nipun aku dah suh berhenti....
cukup....cukup....!!


4 comments:

chugie said...

suami mu tengah buat pe tu nis? rajinnye die...:D

fuadnis said...

chugie,
hahahaha..ingatkan tak perasan..dia tgh nak vakum rumah..:-)

@e_da said...

suka betul ben10 ya ukail.. lepas ni mesti dia tangkap gambo sendiri..hehhe

fuadnis said...

kak eida..
minat dia nie berubah2..ni kira yg terbaru la nie..minat sangat!!sampai kasut sekolah..beg sekolah pun nak ben10 gak..hehe....