LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, October 2, 2010

sedihnye....

dah 2 kali aku kene selsema sepanjang 3bln++ mengandung nie..

sedih arr...

sumenye pasal berjangkit..

dari suami ke anak2 terus ke aku..

org mengandung nie mmg tak tahan kene jangkitan kan..

antibodi rendah saat nie..

tak suke arr makan ubat..

ada sesapa yg bleh bagi petua macam mana nak hilangkan selsema tanpa makan ubat??

tolong yee..............:(




5 comments:

unique1012 said...

cuba letak nasal spray, masuk kt hidung, insyaAllah cepat kering.. tp tak pasti kt malaysia jenama apa..

fuadnis said...

mcm mana benda nasal spray tu ye??ok ke utk ibu mengandung?

unique1012 said...

spray masuk kt hidung.. mcam vicks tu.. tp spray.. rasanya boleh utk org pregnant, takpun makan clarinase tablet, tak pahit pun & mmg berkesan..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ade org cakap calit kunyit idup..yg ibu kunyit tu..tak pon ketuk kunyit tu..air dia sapu kat idung..
biasa amalkan utk anak..tataula org dewasa camne lak..ehehe

fuadnis said...

nabilah :
kat sini tak taula jenis spray tu ade ke tak..tak pasti..yg biasa gune yg panjang cam silinder tu jolok kot hidung jee..hehe....

rose ,

oo yeke..tq..bleh cube petua nie..:-)