LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Tuesday, October 19, 2010

cikgu anis buat apa tue??


saye sudah mule TEMBAM semula..tak sukeeee..............!!

sebab saye sudah berselera makan....
takpelah..janji baby sihat dan kenyang...............:-D
*
*
*
*

eh cikgu anis nie..tak ngajor ke?
bule plak main tangkap2 gambo sdiri dalam kelas..
budak2 tak kate ape ke....??
diorang tak pandang2 ke ........
ngeh..ngeh..ngeh..ngeh...
taklah..takde sapa peduli...........
sebab...............
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

semua anak-anak murid saye sedang sibuk dan khusyuk menjawab soalan peksa..
lagipun diorang tak berani toleh belakang..
sebab cikgu dia CENGIL!!....
hahahahahaha..........

selamat menjawab ye anak-anak murid saye semua....



5 comments:

YanDarwisy said...

ha..ha..ha...cikguu nampak soft, tapi garanggg rupanyer

FIESYAH said...

kusyuk betul anak murid cikgu anis ni ye...jawab elok2..heeheee

fuadnis said...

yan,
soft dari pandangan jee..hakikatnye..garang cam singa!!kih kih

fiesyah,
mana tak kusyuknya..saya cikgu kelas depa..beranila main2 bila jawab soalan..:-)

chugie said...

uit, kerja lah! bukan posing2.. ish...cikgu ni! saman kang..

nis, dh mula berselera ya? aku pun dh bernafsu makan sekarang ni, tp tulah.. x leh nak makan lebih2.. baby akan bergerak sangat2 kuat dan perut jd sgt2 tegang, walaupun makan sikit.. adui!

fuadnis said...

chugie..relaxla..bukan leh berpoya2 mcm ni selalu..budak2 tengah peksa kan..takkan aku nak mengajar mase dioraang jawab peksa....wakakakaka....

yela..aku dah bernafsu sgt sekarang nie..berat pun dah semakin aktif meningkat..hahaha....eh...bagusla klu baby ko bergerak aktif..klu aku..lg suke.....:-)