LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, October 22, 2010

2 dalam 1....

2 cite dalam 1 entry la...
kalau asing2 tak larat nak layan dah..
sudahnye jadi entry basi nanti...muahahaha....

owwhh...hari ni adalah hari saye wat monthly checkup..
bermakna hari saye bertemu dgn doc kesayangan saya..
ingat lagi??????
doc annuar hussainy tula.....ngeh..ngeh...
mak sukeeeeeeeeeeee............:-)

oh..lupe nak bgtau...
dia sekarang tidak berada lagi dipusat rawatan mahsuri....
tempat lahirnya UZMA INSYIRAH tuu....
doc annuar dah bertukar semula ketempat asalnye sebelum itu..
PMC(Putra Medical Centre)
makanye...saye haruuussssssssss mengikutnye kesitu....:-D

kami sampai awal ke PMC..coz sekarang takleh wat booking2 plak...hampesss......
sebabnye ade patient dah wat booking pastu suke2 hati je tak muncul..
menyusahkan mak2 mengandung yg lain kene tggu giliran..
so skrg..sapa cepat dia duluu.........

kami sefamily sampai dlm kul 830 cenggitu..
sampai2 pi register dulu..dapat giliran no4.....:-)
okayla tuu....klinik start buka 930...
so kuar breakfast dulu....


tembam kan??biaaarrr laaaaaaa.....(kecewa sebenornya..hahaha...)
tak aci woo..gambor ni mmg tak fotogenik langsung..ade satu pic tu aku tgkap lagi sekali..
hilang ntah kemana..yg tu cun sket...akekekeke....
dulu i tak suke makan2 pagi nie...tapi bila ade "pembawakan" nie..
lapor memanjaang..huhu..
sedap pekena milo ais dgn nasi lemak 2 bungkus..(kecik je..nanti ingat aku mentekedarah plak..muahahaha..)


susah nak habaq peel budak sorang ni bila org tala kamera kat dia..
konpem nampak gigi pastu hidung kembang2 cenggitu..
mmg keturunan koott....hahahahahaa.......


my hubby dgn buah hati nye melangkah masuk ke PMC..
padahal awal lagi..
tapi hubby dah tak larat nak kontrol budak tecik tu melasak kat gerai makan tuu..
sudahnye naik ke klinik terus sbb kat situ ade mini playground..:-)


haaa...tempat ni wajib kene singgah b4 naik klinik..
ni kedai "makcik angkat" ukail....hahahaha.....

namenye je giliran no 4..
tapi b4 930 klinik dah bukak awal..
agaknye doc annuar kesiaan....
dah tgk mak2 mengandung dah terpacak awal depan klinik dia..
bagusla doc annuar nie...
nie yg sayang lebey nie....muahahahaha......

panggil no 1.....takde..................
panggil no 2.....takde..................
panggil no3...nasib ade...........
kalau tak..aku yg jadi no 1 kang....hahahahaha......
so kesimpulannya aku jadi no 2 plak...hehehehe....
agaknya no 1 daan no2 tu ingat klinik tak buka lagi....
tu yg berpoya2 lebey tuu....hahahaha.....

result...
tekanan darah ....okay.....
estimate berat baby...dalam 200gram dah...
yg lain2 semua okay.....
GENDER.....????
woooohhhoooooo..................
doc tengok2 tadi.......
dia jangkakan.................tuuuuttttt!!!
tapi tggu bulan depan confirm lain......
korang suspen tak????
CUBA LAH TEKA.................

OKAYLA...OKAYLA.....
kite tggu bulan depan je yee.......
sekarang i nak cite pasal kisah kedua after wat check up tadi..

kitaorang g basuh rumah ......
kan dah tempah grill kan..
so b4 pasal grill..better basuh umah dulu..lap2 tingkap...
nanti taklah susah nak lap klu dah ade grill..huhu..
penat wooooo...........
mencabar gile bile nak basuh umah baru nie..
tu baru semidi setingkat...
kalau umah 2 tingkat tu..aku takleh bayangkanla....
korang mmg kene bawak orang kampung tolong korangla....
hahahahahaha.......

kesimpulannya...
aku memang tak layak dok umah lebih dari setingkat...
sebab...yg setingkat pun dah mengah mcm nak naik darah tinggi...
ni plak klu lebih dr tu....
harus pakai bibik terus....
muahahahaha............


my little hero.....seronok nak tolong basuh rumah...
sudahnye bermandi manda dgn adik dia...
abis basah lencun...akekekeke.....


start dari master bedroom.....

mak buyung pun tolong gak wooo....
sudahnye pinggang akupun jem...wakakkakaa....


sekadar tolak2 air blehla...
bab2 nyental tu harus laki aku yg buat...
kang tak pasal2 dapat kontraksi awal plak...
wakakakakaka........


okla...cikgu bhenti dulu yeee....
tak larat dah nie bersila depan laptop....
semata2 nak sajikan berita terbaru....
sakit badan tak abis lagi nie.....
nanti cikgu cerita lagi yee....
daaaaaaaaaaaa............


6 comments:

@e_da said...

akak rasa kan...girl lg....hehehehheee..nis baik2 buat keje tu air licin lantai tu

fuadnis said...

kak eida....
nape akak teka girl????sebabnye???

ok kak...nis sgt berhati2 tadi.....terima kasih....:-)

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

kyana teka pompuan jugak kot..:)

fuadnis said...

yana...
nape tak sertakan sebab sekali....kenapa teka girl??hehehehhe....

@e_da said...

ntah...teka ikut rasa hati...

fuadnis said...

kak eida.....

hehehehehe......