LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, October 15, 2010

aku di duakan......

apa perasaan ko....
kalau selama nie..ko lah sorang je yg disayang2....
dgn ukail??hubby aku tak brape rapat....
rapat2 gitu jela..
pasal ukail lebih rapat dgn aku....

apa perasaan ko bila tido malam..
mesti hubby ade sebelah..
tapi sekarang ada malam yg miss....huhu..
tido sendirianla aku..

sejak2 ade "DIA"....
keje nak berkepit jee.....
aku faham....aku sedar.....
"DIA" lebih comel dari aku........
"DIA" lebih mencuit hati suami aku......
tapi aku pun ape kurangnyee...................??

eh........awak.....!!
kalau bukan sebab sayela....
awak takkan dapat bersama dgn "DIA" tau....
so bersikap adil sket key.....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
malas nak tunjuk kemesraan diorang sebenarnya...
sebab mcm langit dgn bumi "tinggi"nyee....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
inilah buah hati baru hubby aku......
serius wooo.....
memang hubby lebih manjakan budak tecik nie dari aku....
nasib baik anak sdiri...........
akekekekekkee......
jeles tetap jeles..........................:-)


2 comments:

chugie said...

ai, dengan anak sendiri pun nak jeles ke? huahahahaha:)) macam2 pe'el lah cikgu anis ni tau!

fuadnis said...

chugie,
huahuahuahuahuahua...org mengandung kan sensitip sket....kih kih....