LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, October 16, 2010

saya sudah tempah grill rumah....

owwwhh....
dah otw balik umah baru sy sedar..
saya lupe snap pic tukang ukur grill....hahahaha....
yeayy......saya dah tempah grill utk rumah kami..
nampaknye saya dan suami sudah mula mengaktifkan diri...
hahahhaha.....
org lain klu masuk umah..tak sabar2 nak buat itu ini..
tapi sy dan suami mmg sgt selamba..
alaa.....relaxla...bukannye nak terus masuk umah pun..
buat pelan2 pn takpe..
PERANCANGAN itu perlu....
nak yg macam mana..
murah?
simple?
yg bkenan dihati..??
ooo...kami wat simple jee..
takde bunga2...takde corak2..
dah namenye konsep moden kontemperori kan..
dan harus bersesuaian dgn bajet..
bg aku..aku lebih mengutamakan decoration dalaman..
grill tu..arrgghh..kira pkara kedua..
setelah dikira2....totalnye adalah....
RM2400 sajork.....
oklah tu..dalam bajet kami lagi..
mula2 tanya2 harga klu wat wrougt iron semua..
sekali kira2 RM3200....
bolehlah lagi klu ikutkan..masih dalam bajet..
tapi...ape ke halnye klu sekali tingkap kecik dalam jamban pun buh wrougt iron sekali..
nanti perompak aim aku orang kaya gile plak...hahahahaha....
so yg lain2 wat besi biasa jee..cuma pintu besar depan je wat wrougt iron....
okla tu..
jangan tanya2 lagi kat aku ok..nape tak wat grill jenis bunga2....
AKU TAK MINAT....
lagipun rasenye tak bersesuaian dgn jenis tingkap rumah kami....
klu dah naak moden..takyahla berkerawang gala bagai mcm konsep klasik plak..
akekeekeke....

okla..itu saje berita utk hari ini.........:-)



3 comments:

DYLA said...

betul nis. aku pun akan buat mcm ko.

fuadnis said...

dell,
ko punye lg cantik kot...aku punye mmg simple jee....:-)

DYLA said...

tak la nis. aku pun pilih design kebiasaan. pintu depan tu wrought iron aku pening pilih design sbb smua aku rase cantik. grill lain aku buat biasa je la.. hehe.. ye la.. takkan tingkap toilet nak berwrought iron bebenor... hehehee (bajet beb!)