LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Sunday, December 6, 2009

perlu atau tidak??

kalau jaga anak sorang RM250....

dua orang dah RM500....

baru2 ni kan parent aku g ponorogo(indonesia)..

saje2la tanya my bapak..

ade bibik tak??hehe..

rupa2nye ade sedara kat sana nk sgt jadik bibik kat sini..

dia kate mintak RM45o....

siap pakej jaga anak, masak, kemas rumah....

korang rase perlu tak aku ambik bibik????

berbaloi ke tidak....




3 comments:

CikMin said...

berbaloi seh...klu u takmo..bg cikmin la eh...

@e_da said...

mcm ok gak tu nis.. balik umah dah siap kemas.. kalau antar kat org balik umah nak kena kemas... anak lg.. sama harga.. but if org tu ok apa salahnya kan....

DYLA said...

nis, sedara ko ke? ramai ke yg nak? kalau aku ada 2 org anak pun, tingin gak amik bibik. tapi tu la, tak suka plak ada org lain dlm 1 umah. tp kalau baik & leh dipercayai ok pe amik bibik. kalau ada 3 anak lg le berbaloi2 RM450