LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Thursday, December 10, 2009

lucu..!!

nampak tak pic kat sebelah kiri tu??

pic UKAIL dgn abahnye..yg title "nyawaku"..

td UKAIL dok sebelah aku ms aku mula buka blog ni..

aku sajelah tanya..

aku : gambar sapa ni??

ukail : ukail la..dgn abah..

aku : mana adik(UZMA)??

ukail : adik tak dak..adik dgn ummi la..

aku : yeke..????

ukail : yela....adik dalam perut ummi lagi la....

hehe....lucu kan??lucu...dan nampak sangat UKAIL dah besar...dah bleh memahami keadaan....

**kuat ingatan UKAIL..gambar tu masa majlis kawin sepupu aku dan mmg waktu tu aku tengah kandungkan UZMA 2 bulan..)**





2 comments:

@e_da said...

pandai betul ukail... hihihi

fuadnis said...

kak eida,

lucu tau..sebab dia bleh bayangkan adik dia dlm perut nis..padahal nis tak penah ajar pun cakap camtu..