LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Sunday, December 13, 2009

apa la punye peel ....

kadang2 geram..kadang2 nak tergelak....

masih ada lg org zaman sekarang ni peel camni yee..

kita ada..dia pun nak juga..

kita cerita..dia plak nk menunjuk..

ntah ape yg dia nak sebenarnye pun aku tak pasti..

dia puas kot dapat buat semua tu....

selalunya org mcm ni adalah ORANG YG SAKIT JIWANYEE....

tapi..............

dia pikir..klu dia buat semua tu....

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

ADA AKU KESAH??????????HAHAHAHA........




6 comments:

@e_da said...

apa yang dicemburukan nya tu nis... heehhee dah namanya manusia kan...

fuadnis said...

kak eida.

tak taula..klu la nis bleh tanya dia..hik..hik..

setakat cemburu tu takpe..takyahla menunjuk..haruuu...

YanDarwisy said...

naper ni beb..sabor..sabor...

Dj Epoi said...

Aper Gua Kisah.....

Jangan Gua panassss walaweiiiiii sampai Binawe orang tuh Gua kerjakan...heheheheh

Dah jadik Lumrah dah skank nih....
Suka menunjuk2

Macam Yamaha EGOOOOOOOOO hehehe...
Walaweiiiiiiiiii

chugie said...

apekeheinye ni nis oi?? bebewak besabor ek.. bior ler org tu ngan peelnye.. hehehe

fuadnis said...

yandarwisy,

alhamdulillah...aku masih dikalangan orang2 yg bersabor..hik..hik..

DJ Epoi,

hehe..bestla..tiba2 rasa cam ada bodyguard..cayalah..!!takpe..lum panas lagik..hehe..

yela..yamaha ego walaweiii......

chugie,
takpe..jgn ko plak pening2 pikir....akupun takde masa nk pening2kan kepala..hehe..