LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Thursday, December 3, 2009

ooppss...terlupa..newborn news.....

pada semua kengkawan sekolah menengah teknik klang....
mgkin ade yg belum tahu..
dan mgkin ade yg dah lama tahu..hehe....
kenal lagik tak kawan kita FARIZA BT. ABD. HALIM @ ADIK????
dia telah selamat melahirkan 2nd babynye..
baby girl..pd 27/11/2009 klu tak silap aku..hehe..
1st baby is boy..so 2nd baby is girl..
now dia pun dah ade sepasangla..
klu tak silap ejaan..nama baby dia..DAYINI TASLIM....
pic baby????
adeeee.................
tp...........................
hubby aku lupe bawak kabel kamera daaaa......
so tak dpt den nak mengupdate pic baby fariza....
sory yek...tpaksa la hangpa tggu aku balik kedah dulu...hik..hik...
**utk pengetahuan korang..ms otw balik ke selangor..aku telah singgah sekejap kat seberang jaya rumah mentua fariza, sbb dia bpantang kat situ..alhamdulillah dpt bertemu fariza setelah sekian lama..bayangkan..jejak kasih uall...10tahun tu..after sek men sampailah ke saat ritu baru jumpe balik..kiranye aku dah ade geng la nak singgah2 rumah kat area utara nie....fariza dah janji key nak masakkan utk aku bila aku dtg umah dia..tupun tggu rumah baru dia dah siap renovate..hik..hik..peace..!!!!





No comments: