LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Wednesday, September 24, 2008

suprise 4 ukail....dari aweks!!

malam tadi dalam kul 8 lebih..aku dgr bunyi mesj dari hset hubby aku..tapi aku malas bangun utk baca(wlupun akulah org paling sbuk nk baca mesej die..he..he..) coz hubby aku sbuk wat psiapan bahan2 utk buat kuih sterusnya..manakala aku sedang mnyusukan ukail..tak lama lepas tu aku dgr bunyi ketukan dari pintu..sah!ada org datang utk bagi sesuatu..(kebiasaannye mcm tula klu ade jiran nk bg barang..mesti sms dulu tanda nk datang..bukan pe..takut tak dengar bila kami dlm bilik or bilik air..)aku pun pe lagi...automatik larik pg bilik menyembunyikan diri..maklumlah..duk dlm umah seksi sket..kih..kih..sambil tu carik hubby bgtau ade org kat luar pintu..jeng..jeng..jeng..jeng..rupe2nye ade suprise dari kawan baik@aweks ukail..hik..hik..........aku terkejut sangat..tak sangka..nak raye pn dapat hadiah..

kan aku penah wat n3 sblum ni pasal aweks ukail ni..hanina..ala..yg tiap2 tahun tukar2 hadiah dgn ukail ms besday masing2..(duk umah tingkat atas kami..)ukail dapat sepasang baju kemeja+seluar sekali la jenama baby kiko..sempena raya kot..tapi sayang..ukail dah tido..kalau tak..kalau dia nampak baju n seluar ni mesti dia nk pakai wat tido..tu la peel dia skg..tido malam pn nk bgaya..
haru sungguh..tido malam pn nak pakai seluar jeans..u all bayangkan laa..klu tak diikutkan ..dihentak2kan kaki dia tu..meleleh-leleh la air mate dia tu..tu yg tak sanggup nk pandang tue..(aku ni cepat cair dgn air mate die..hik..hik..)

anyway..thanks a lot hanina(terutamanye mama n ayahnye la yg memainkan peranan utama mbeli baju ni..takkanla hanina beli sdiri kan..muaahaahaaa..)aku gembira sgt kerana phubungan yg sungguh akrab ini..

7 comments:

DYLA said...

best jugak kan aklau ada jiran atau sahabat yg mcm ni..

tpi kite pun kene la membalas ye tak? tau plak dia saiz ukail

fuadnis said...

dell..
paham2 je la..dah org bagi mesti kite pn kene balas balik.buat baik dibalas baik..tak rugi....kitepn seronok..tapi antara kami mmg mcm tu..pg mana2 memang tak penah lupe..klu tak kite yg bg die..die yg bagi kite..

mcm mana tau saiz ukail??bpandukan saiz badan anak masing2..he..he..dulu aku hadiahkan hanina kasutpun bpandukan saiz kaki ukail..coz diorg sama umur n saiz badan sama..

psstt...kalau inas dekat..akupun mesti belikan utk dia..

fuadnis said...
This comment has been removed by the author.
yayan said...

Wah.. bestnye.. aku setakat ni belikan baju anak buah (anak akak aku) yang umur 1 thn lebih ... Saiz die lebih kurang Ammar.. Sebab diepun selalu belikan baju Imran...Okla tu kan.. maybe diorg nak cop anak ko jadik menantu kot... Muahaha..

YanDarwisy said...

Wah anak ko dah ader calon isteri..kemain lagi tu. Ko balik maner rayer ni?

fuadnis said...

yayan,
nak cop jadik anak menantu??bleh jugak..lawa bakal menantu aku..tapi aku takut ukail dah ade pilihan hati lain plak..muaahaahaa...


yandarwisy,
baru calon..maklumlah teruna pujaan..ramai anak dara la kt cini..hik..hik..tiap2 tahun aku raye selangor..yuhooooo!!

DYLA said...

Salam Aidilfitri,
Maaf Zahir & Batin.

Dari kami sekeluarga.
http://dylarizadi.blogspot.com