LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Wednesday, September 17, 2008

cubaan yg ke-2....lulus!!

yuhoo..akhirnya mjadi gak aku wat kuih almond london..dulu aku pk kuih ni susah sgt nk buat..mgkin aku tak pandai buat..tapi...memang susahpun..leceh..mcm manapun aku lulus!!dan menjadi cubaan aku yang ke-2..tak sia2 aku beli oven..

yg telah siap..patutla almond london ni org letak kt mgkuk kertas bwarna hitam..sebab silap gaya menuang coklatnye akan jadi tak cantik..mcm yg aku gune ni mngkuk kertas warna merah..jadi ade gakle nampak ketidak kemasannye..mcm mana pun ia bukanlah masalah besar..hanya perlu gune kepakaran..he..he..
macam mana??boleh la kaannn....

9 comments:

DYLA said...

wah nis, sgt rajin.. bagud bagud!

fuadnis said...

yang rajin lebihnye laki aku..dia yg paling bsemangat nk buat kuih2 nie..hik..hik..

YanDarwisy said...

Aku baru nak buat mlm ni, nanti aku amik gambo tau...Kau tunggu.....

fuadnis said...

ok yandarwisy..aku memang dah tak sabo nk nengok kuihku ditekakmu??he..he..

chugie said...

salam.. wah nis, besh nye tgok biskut tu, leh lah buat bisnes pas ni ek heheh:D

aku dh terima rempah yg ko pos tu nis, time kasih banyak.. tp x tau lah bile aku de kesempatan nk cube masak gknye.. skang ni keadaan x mengizinkan aku utk masak heheh:D

DYLA said...

nis,
ko kene jwb special tag dari aku. jwb jgn tak jwb k

fuadnis said...

chugie.

ehem..ehem..keadaan tak mengizinkan utk masak??any good news??kongsila..aku nk dapat anak buah ye??he..he..

fuadnis said...

dell,
homework lagik??okay..no hal..

viruspadu said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin, Dari VP, Laloque dan Nisa...

peace! :p