LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, January 28, 2011

laporan 26hb januari 2011....

pasal my checkup..
dah 31 weeks..
suspen okay nak cek kali nie..
pasal pe?
pasal nak tgk kedudukan baby mcm mana..
still songsang or dah pusing bawah..

ingat lagi tak yg aku bgtau bulan lepas..??
my baby songsang camne??
huhu....takut tau....
dah pikir macam2 dah..
klu songsang..kene operate la..
sedia jela duit tu pasal nak bsalin kt swasta lagi..
dan mcm2 lagila..
pemikir kan aku ni orangnyee..
susah hati woo....
orang dah ade pengalaman kene operate je tau
RASENYE mcm mana.....
klu boleh takmola....
sekali je kene cukuplaa....
sakitttt..........................

tapi aku dah ready siap2..
redha jee..
klu itu ketentuan dr allah swt..
aku terima..
mgkin itu yg terbaik utk aku....

berat aku skrg dah 68kg..
doc anuar siap gelakkan aku..
sebab naik dgn jayanya..
bln lepas 62kg..
aku jawab senang je..
qada' balik doc..
haritu mabuk dah turun 6kg..
hahahahhaha......

result scan....
ALHAMDULILLAH....
my baby mendengar rintihan..tangisan umminye nie..
kepala dia dah pusing bawah..
syukur alhamdulillah..
dan aku harap..baby kekal dok bawah mcm tu
dan tak pusing2 lagi..
insyaallah....

estimate berat baby lak..
skrg dah 1.625kg..
patutla jalan pun dah mcm penguin je aku nie..
apapun alhamdulillah..yg lain2 ttg baby pun setakat nie ok jee..

after 3weeks appoiment lagi..
pastu selang 2weeks lak...
dan semakin dekat..semakin kerap lagi jumpe doc..
doakan semoga semuanya dipermudahkan oleh allah swt..
amin.........................................





4 comments:

chugie said...

alhamdulillah semua ok kan.. pasni kene pantau2 skit makan tu, kang terlebih sudah! ekekek:D

@e_da said...

lagi beberapa minggu je kan nis.. takleh akak nak follow...

fuadnis said...

chugie,
klu diri sdiri yg memantau alamatnye ke laut la...akekekeke....

kak eida,
haah..dah tak lama kak..minta2 sume dipermudahkan..

akak jgn sedey2..sapa kate takleh follow..mesti bole....kene kuat dan sabar yee..:-)

az1ra said...

Anis,skrg check up kat mana?ada org cakap dr anuar kat KPJ skrg, betul ka? kakak ipar nak balik bersalin kat sana, tetiba ada org kata mahsuri dah tutup..