LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Sunday, January 16, 2011

langsir dah siap............!!


yea.....yea.....yea....yea.....
abis lg satu misi....
puas hati aku.......ngeh..ngeh....
puas hati gak kedai tu dapat duit sekepul semalam...hahahaha....

langsir dah siap pasang...
berseri "sikit" rumah kami semalam..
sikit laa.....
sebab rumah tak cat lagi...
kih...kih....
klu dah cat....
perrggghhhh.............
lagi puas hati....
nak buek camno...
tak dan2 cari cat..tapi langsir dah siap dulu...
so pasang jela dulu...
nanti nak cat buka dulu la....

tapi semalam adalah hari yg sangat dan lebey memenatkan....
sebab dalam hari yg samala...
kene g bengkel keta gak....
masa tula nak pasang langsir...dan masa tu gakle kene betulkan keta.
so..pagi tu kami terus ke bengkel keta dulu dgn membawa 2buah keta..
aku drive satu..hubby drive satu..
tujuannye..satu tinggal kat bengkel..
dan satu lagi utk kerumah kami..utk sesi pasang langsir..

tapi..sampai2 bengkel..
kene tggu gak dekat setengah jam..
sebab alang kepalang..hubby nak betulkan break keta iswara dia sekali..



anak2ku yg ceria..
bab bejalan mmg ceria sokmo..huhu..



yang ni paling ceria..
pantang orang cakap.."senyum kakak...!"
dan2 terus senyum meleret....hahahaha....


kanan keta mem beso..
kiri keta boss beso..ngeh..ngeh..


hok nie model perasan..
asik paksa org ambik gambo die jee..


uncle thian..
sedang sibuk membelek "penyakit" keta my hubby..


abis2 dah setel kete iswara tu..
kami pun gerak ke alor star..
nak cucuk kuar duit dulu..
tapi dan singgah kat nursery nie..
bertanya2kan harga rumput karpet....
sambil tu mata aku menjeling2 pokok2 bunga dan pasu2 disitu..
perrgghh.....yg aku minat beratus2 hargenye...
kene simpan duit nie....hehehehhee.......

tapi lupo nak snap pic rumput...
yg ingat nak snap pic bebudak nie je..


testing..testing..
naik buaian.....


tapi aku konpius lagila cara2 nak tanam rumput karpet nie..
ikut versi kengkawan kene buh pasir sekali..
tapi ikut versi nursery nie buh tanah hitam je dah cukup...
ade sesapa tau????

abis2 tu terus gerak g bank..
jadi org kaya jap...
hahahahha.....
pegang duit berkepul2...pastu bagi kat org lain lak...
muahahahaha.....



inilah yg bertanggungjawab memasang langsir rumah kite....
tapi...............

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
langsir taknak inteprem sekarang......
hehehehehehe.....
aci tak?
aci tak?
kih...kih....
alaaa.....tggula kita cat rumah dulu yee....
bole?
bole?
bole?
bole?
bole laaa........................

kita bagi tgk gambo lain dulu....
okay?????


ni la lampu gantung kat pintu depan umah kite...
yg kita tak dapat snap ritu pasal abis bateri..



dan dua2 nie lampu pagar kite..
rumah org lain lampu kecik kuncup2 jee..
tapi kite pilih yg besar..
sebab tembok besar kan...tak sesuwaaiiii la lampu kecik2..
hehehehehe......

itu je laporan hari nie...
sabor ye pada sesapa nak tgk langsir kite yee.....
ngeh..ngeh..ngeh..ngeh....



3 comments:

DYLA said...

wah dah banyak perkembangan dah...

fuadnis said...

dell,
adelah bkembangnye sikit..banyak lagi sebenornye yg tak setel nih..letih berulang alik ke alor star..huhu..

tamanraudhah said...

Beri Laluan
Nilai 1g Morhabshi sama dengan 1g EMAS. Benarkah?