LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, January 7, 2011

hari ini dinamakan hari rezeki....:-)

kenape....??
meh aku story yek..
kan entry lepas aku bgtau hari jumaat ni sambung keje wirering yg lom siap kan..
so td kami sefamily pun gerakla dlm kul 9 lebey utk buka pintu rumah..
dah buka pintu keje2 wirering pun diteruskan..
tak banyak manapun yg tinggal..
just pasang lampu downlight 4 biji kat tmpat letak keta..
lampu pagar 2 ketul dan lampu gantung kat pintu masuk utama..
pastu just tambah plug sket2..

nak dijadikan cite..
ingatkan nak snap2 la pic keje2 hari nikan..
tapi aku plan nak snap pas dah siap sume keje..

yg si ukail lak..
bole plak dok asik main game hset aku..
pastu sibuk jadi paparazi tgkap gambo sana sini..
pastu tunjuk2 kat aku hasil snap die..
akupun layankan jee..
mase dia tunjuk kat aku tu..
sempatla aku snap sekali gambo lampu ceiling plaster tingkat aku tu..
SEKALI JE OKAAAAYYY............
pastu dia terus ambik balik hset aku tgkap gambo merata..
masa tu mmg tak terpikir bateri hset aku tggal nyawa2 ikan..
elok je aku tgh rehat2...
bleh si ukail cakap kat aku..
"ummi.............bateri hset ummi dah abisssssss..................."

apaaaaaaaaaaaaaaaaaaa????
so korang paham2 sendirila kan..
harusla takde hasil keje wirering utk hari ni....
yg ade satu tu tadi jela yg sempat SEKALI aku snap tu..
nak harap hset hubby aku..
lagila korang kena paham2..
hset lama kan..harus tak bagus utk inteprem imej sebenar dlm blog nie..hehe..
haaaa.....yg tu la dinamakan rezeki..
ade gak rezeki korang nak tgk lampu idaman aku tuu...hehe
tapi sebelum tu layan dulu gambo2 yg ukail tangkap td yee...:-)


inilah lampu emergency light tu..
tapi waktu siang tak berapa nampakla cahayanye tu..
tapi nampak kan lampu nye menyala kat tengah2 tuu??


hubby ku yg tgh menggeliat sambil borak2 pasal rumah..



my anak dara yg sedang lena beradu..
nasib dah pasang kipas..
senang je dia tido walau beralaskan tikar....:-)


my hubby again..:-)


my baby in the womb....:-)
28 weeks already....:-D
nape aku dok terkangkang camtu??
sebab baby tgh aktif sgt masa nie..
tgh berjoget2 kot....akekekeke......



mem besar utk ini rumah....ngeh..ngeh..ngeh..ngeh..


alololololo....my honey bunny................muaaahhhhh!!
mcm abah die kan??kan??kan??kan??


ni tuan paparazi yg syiok sdiri.......:-D


dan inilah REZEKI utk korang yg aku maksudkan ituu..........
jadila yek...dapat tgk sketpun....
dari kejauhan.......................:-)

rezeki lain yg aku maksudkan ialah....
aku happy sgt sebab pagi2 td hubby dapat call dr OUM..
dia dpt kontrak lg jadi lecture utk semester depan....
ALHAMDULILLAH..........................SYUKUR PADAMU YA ALLAH.....:-D

dan satu lagi rezeki ialah.......
rini ade offer utk pampers PET PET kat giant...
sekali pegi2 kul 2lebey td...
dah abis...............
saiz L dah takde..
takpela..ingt takde rezeki......
dah kuar dr giant..makan2 kat marrybrown..
nampakla ade org lain bawak PET PET lagi kuar..
hubby tak puas hati masuk balik giant...
rupe2nye diorang baru buka balik stok kotak baru....
alhamdulillah.......
dapat beli gak ..........:-D
i loikeee....................


2 comments:

Unknown said...

nis, dh beso dh perut ko yek..

selamat aku dh beli berlambak stok pet pet tau! skang ni tengah carik minyak masak.. adui, fening ar.. sume out of stock!

fuadnis said...

chugie,
dah 7bulan pun..mestilah dah beso..hik..hik..plak tu mmg keturunan klu mengandung perut size beso2..:-D

aku takleh beli stok banyak2..sebab anak2 aku jenis cepat beso..takut terlebih stok kene tukar saiz,rugi plak nanti..lagipun uzma kat umah just pakai cloth diaper jee..:-D