LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Tuesday, May 4, 2010

inilah dia berita gembira itu....


salam....

sama2lah bergembira dgn berita gembira ini..;-)





sesungguhnya..secara jujur..

aku taklah mengharap sgt....

sebab aku lakukan segala tugas aku dgn penuh rase ikhlas dan gembira....

walaupun sebelum ini..hati aku pernah disentap seketika..

oleh "orang" yg beranggapan aku memberi ilmu kepada anak2 murid kerana duit....

(TUISYEN BERDUIT OLEH KERAJAAN KAN....)

tapi aku anggap ia dugaan dan cabaran....

sesungguhnya ALLAH maha pengasih,penyayang dan mengetahui....

dan .... amat bersyukur kerana ALLAH S.W.T telah mengurniakan aku rezeki ini..

tanda "dia" tau keikhlasan hati aku....alhamdulillah....

terima kasih kepada all my boss..(Guru Besar dan PK Kurikulum)

kerana telah memilih aku sebagai penerima

ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG 2009

tanda..my boss juga nampak segala usaha dan titik peluh aku dalam sama2 meningkatkan mutu kecemerlangan SEK KEB NAKA....

terima kasih sekali lagi kerana MENGHARGAI diri aku....peace..!!





7 comments:

chugie said...

wah.. dpt naik pangkat tu.

Nis, jgn jd cikgu yg garang tau! kesian anak murid yg baik cam kite ni ehehehe..

fuadnis said...

chugie,
taklah naik pangkat..pangkat sama je mcm biasa..tetap cikgu biasa gak..cuma dapatlah "BONUS"....hehe..

@e_da said...

anis.. tahniah.. semoga lebih cemerlang di masa akan datang...

unique1012 said...

tahniah anis! keep it up :)

b a r | n e said...

tahniah! teruskan usaha menjadi pendidik yang berjaya :)

ida_F said...

tahniah! tumpang gembira!

fuadnis said...

to all my friends..thanks ye for the wishes..muaaahhhh!!!!