LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, May 15, 2010

tak kire...nak update malam ni gak......

actually aku mengantuk gile nie....

tapi aku tak kire..aku buntangkan mata gak....

pasal takmo jadi entry basi..

hahahaha....gile betul....

esok kan hari guru....

pastu kan ade acara tukar2 hadiah dgn cikgu2 lain..

syarat ..mesti RM20 keatas....

pening gile woo nk cari hadiah yg berfaedah..

last2 aku pilih ni jee....


harga asal rm189..tp sebab ade less utk ahli pacific card..
aku dapat diskaun 80%..so tinggal rm 37.80......

selalu kan..aku mesti pening nk pilih pembalut hadiah..
tp sekarang tidak lagi..pasal aku dah ade pembantu..
UKAIL yang pilih nie..ok gak kan taste dia??hahahaha....

dan dia juga yg tolong aku balut..serius..dia yg tolong pegangkan kertas pembalut ni bila aku sibuk gunting seletep....hehehehe....senang..dah tak payah suh laki aku tolong aku..

klu korang..suke tak dapat hadiah ni????
minta2 sapa yg dapat hadiah ni..suke laaaa.......
lalalalalalalala.............;-)



No comments: