LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Sunday, February 28, 2010

adegan gedik-gedik..

my hubby tarik telinga aku sebab.....adelah....;-)

sebab adegan laki bini..takleh cite2..hahaha..

aku : UKAIL..........!tolong ummi....abah tarik telinga ummi..

dgn sepantas kilat..UKAIL berlari ke arah abahnye dan 'melepuk' abahnye..

dan dgn sepantas kilat jugak UKAIL berlari kearah aku balik menyelamatkan diri dari di'lepuk' abahnye semula..hahaha....

aku : kenapa UKAIL 'lepuk' abah????

UKAIL : sebab UKAIL SUPER HERO....!!

HAHAHAHA............

dan secara tiba2 abahnye datang utk cuba ' membalas dendam'.......

lalu aku pun memeluk UKAIL seerat mgkin utk menyelamatkan dia dari di'lepuk'....(balas budi la kononnye..)

UKAIL : kenapa ummi peluk UKAIL??????

aku : sebab ummi SUPER MOMMY....!!

hahahaha....ayat tak bleh blah kan????......hahahaha....


No comments: