LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Wednesday, July 6, 2011

mood tak bagus....

sesal dan tetiba rase bebal..huhu
penat semalam terbawa2 smpai ke hari ni
waktu mengajar rini(rabu) paling teruk
7waktu!!
tapi sebab dlm kepala dan hati dah tanam semangat
aku suka mengajar......aku minat mengajar...
lagi2 matematik..my peveret subjek...
maka 7waktu rase mcm 7 minit...muahahaha(tipu..)
tapi yg suke tu tak tipu yee..:)

penat tu tolak tepi..
sakit tumit(berasal dr peknen lg)aku boleh tahan lg..
malah buat2 lupe yg aku sakit tumit..
tapi bila jumpe anak murid yg dah mcm mengantuk..
tggu disorong bantal je...(maklumla..waktu mate dah nak balik..)
DOWN..................................
takpe....tetap semangat..dgn doa...
ya allah...ko masukkan jugakla ilmu yg aku bg ni dlm kepala otak diorang..
aminn......................*terus tawakal....

actually pg td dah rase hangin..
hangin dgn rakan sekerja..
berbulunyee.....
Gb dah sibuk2 dok luah perasaan
result budak masih down....
apalagi klu bukan matematik..sains...dan b.inggeris...
biasalah subjek2 yg boleh menggegar jiwa dan raga ni..huhu

tapi nak up mcm mana kalauuuuu.................
latihan bola sepak pn nak buat waktu belaja..
apa ko takde mase lain ke nak buat??
petang takleh??
kot ye nak cemerlang sekalipun..nak tunjuk jasa dan bakti ko byk sgt kat sekolahpn..
agak2la....................
akademik tu mesti diutamakan..
yg ko ajak main bola tu dahla anak murid aku..yg KURENG plak tu..
dah budak tu malas...bertambah2 malas la die..
fine............nanti aku tembak ko kat meeting guru..!!

yg syiok pn..GB sekali wat latihan kawad kaki waktu belaja...
fine nanti aku nak tembak sekali....haha....

tetiba tumit terus rase sakit..............aarrgghh......


No comments: