LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, April 9, 2010

my result pap smear.........

korang ni mesti tak doa2 ye bagi terbuka pintu hati?????

hehehehehehe.....

meh aku tunjuk sket result yg aku dapat..kot2 terbuka hati plak kee...


depa bagi aku sehelai kertas ni je..semua tertulis keputusan ujian aku..

baru aku tahu..HUKM yang uji sample cecair dari serviks aku..
oh ye..kat kedah mmg diorang takde makmal utk ujikaji ye..
semua dihantar ke KUALA LUMPUR..
sebab tu sebulan baru dapat....

aku lah insan yg di uji.....hahahahaha....

tadaa...........inilah hasil ujian..
bacalah sendiri..tentu korang paham kan....
apa korang rase bila hasil ujian korang menunjukkan yg korang bebas dari penyakit yang ditakuti????tentu lega dan gembira kan.....
takdelah tertanya2 lagi...
aku ni sihat kee...............
ade jangkitan ke...
ade tanda2 penyakit kanser rahim ke????....
so bila dah buat ujian....
dah tau tahap kesihatan korang buat masa ni...lapang dada..................
tp ingt.......setahun lepas ni kene buat lagiii....................

ingat......lebih baik mencegah daripada mengubati............

khidmat pesanan KEMENTERIAN KESIHATAN...
hehehehe.....



No comments: