LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, March 26, 2010

MAMA MIKA BIRTHDAY GIVEAWAY....

MAMA MIKA GIVEAWAY....



atenyee.......kome ni maleh bebenor nak join mana2 contest..

nak kate kome mengandung..idak le pulak rasenye..hahahaha....

eh..eh..ngape jadi org perak pulok nie...huhu....

kira halal lah ye klu salah pelet kome ni..akekekeke....

tapi memandangkan yg mengajak kome ni kira sahabat baik kome dlm dunia bloggers ni..

THANKS KAK EIDA..kerana sudi menjemput..;-)

maka kome hembus2 sket dahi ni bagi rajin sket..HAHAHAHAHA....

kome ni jenis klu sayangkan orang..malas mcm mana pun kome usaha gak bagi rajin..

huhu....gitulah peel kome ni..hahahahaha....


di buat..bersempena hari lahir KAK EIDA yang bakal menjelma pada 17hb April ni..

yang keberapa..............hangpa tanyalah kak eida sendirik yek...hahahaha....

waahh...dah campur2 slang kedah pulok...hahahaha...

hentam sajelah labu....

kih..kih..kih..kih..

so....macam biasalah....kamu...kamu....kamu...dan kamu semua....

mehla sama2 memeriahkan contest dari blog lakaranhatii.blogspot.com nie....

mana tau kita antara yg bertuah kali ni mendapat hadiah dari MAMA MIKA nie..;-)



2 comments:

missFridaNorm said...

ate... Teman bukanler oghang perak piyor, melintas negeri perak pun jarang bebenor. Nak meghedang-ghedang betulkan pun teman idakle berape pandai, tp 'kome' tu bukanke maksudnye 'kamu', puan sifu? Konfius teman masa membacanye karangan puan sifu..

Kot ade org perak sudi betulkan teman...ampun didahulukan kot teman silap, iyer.

fuadnis said...

hahahaha....salah yee??dah namanye guwe main hentam jee....kan guwe dah mintak halal je klu salah...wakakakakakaa.......