LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Tuesday, March 9, 2010

aku sedih...serius sedih....

minggu ni aku amat sibuk..

nama je keje cikgu..

tapi aku rase cam dah tak serupa cikgu..

mcm kerani pun ade aku rase..

semua keje perlu disiapkan dgn segera..

headcount..pelunjuran strategik..soalan peperiksaan..huh!!

serius..aku betul2 penat....

klu aku tido sampai ternganga tu jgn tegurla..

memang penat..!!berjaga sampai lewat malam....

semata2 nak memberikan komitmen yg sgt tinggi terhadap tugas aku....

tapi aku tak kisah sebab....work is work..

yg menjadikan aku takleh terima..sedih..serius sedih..

adalah aku telah sedikit mengabaikan UKAIL dlm seminggu ni..

korang tengokla nie....


tengahari lepas balik dari keje..UKAIL still do his homework..
bersendirian....

malam..masih sama jugak..bersendirian..

dia memang seorang yg kuat belajar..alhamdulillah....

aku??ambik gambar dia dari ruangan makan..mengadap laptop..buat keje..

dr tengahari sampai ke tengah malam..

berhenti hanya utk makan , mandi dan sembahyang..

bagi korang mgkin ini perkara biasa..

tp tidak bagi aku....

aku rase..bila aku tak dapat bersama2 menemankan dia ..buat kerja bersama2 dia..

aku rase satu kesalahan..kerugian..kekesalan yg tak dapat digambarkan..

dia perlukan aku..perlukan suami aku..

tp apakan daya..kami masing2 sibuk....

see....cikgu pun sampai takde masa tengok anak sndiri..huhu..

itupun nasib baik waktu mengaji lepas magrib tak penah miss....

tp UKAIL sayang....

jgn risau..sedih dan bimbang yee..

sesibuk manapun ummi dan abah....

kami tak pernah lupa akan UKAIL dan UZMA..

dan atas sebab itulah....

UMMI telah berusaha sehingga lewat pagi ke pukul 2 menyiapkan segala tugasan UMMI..

dan hari ini..UMMI akan kembali menemani UKAIL membuat kerja yee..

luv u sayang...muuuaaahhhss!!




6 comments:

YanDarwisy said...

Tak perlah nis...dia faham tanggungjawab umi dia. Dia sgt behave...yg pentiing ko ader mase utk dia.

fuadnis said...

yandarwisy,
serius beb..ko cakap mcm ni kan..aku tambah sedih..harap2 dia faham kan..huhu..

chugie said...

emm siannye ko n ukail.. tp x pe lah nis, sabar jelah.. nanti2 mesti ade masa free ngan ukail nuzma kn??

fuadnis said...

chugie,
masa tu tetap akan aku adakan walaupun terhad..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

mmgla sedih kan tak dpt nak temankan anak belajar..
u ni mcm abg sy la si ustad tu..
dia kat sabah
bila YM..dia syik bz
soklan exam la
time table la
meeting tu meeting ni
huhuhuhu..
tp dia lom kawen..tu kene kerah keje cam ape tu..ish2

takpe ummi...ukail tak kisah..janji ummi beli buku byk2 utk ukail nnti (kate ukail) wekekkeke

jgn stress2 ye..hepi sokmo

fuadnis said...

rose,
nak buat mcm mana..dah tanggungjawab..

thanks rose..