LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, March 5, 2010

"maaf kak..boleh saya pegang kejap??"


rini g alor setar lagik..

sepanjang jalan aku dah zikir2 dalam hati..

no shoping2 okeh..!!

niat hanya ke Am Bank utk setelkan abis bayaran keta iswara..

fuuuhhh....lega..hilang satu lg cabang hutang..

sebab nk tambah lg cabang hutang yg lebih besar(rumah baru)...akekeke..

dah setel2 sume..bhenti masjid jap..hubby sembahyang jumaat..

aku apalagi dgn anak2..bersilat la dlm keta..huhu..

peyot lapar plak..singgah TESCO..mamam kejap..

tgh mamam sambil cot cet dgn hubby aku..tiba-tiba....

*

*

*

*

"maaf kak..boleh saya pegang kejap??"

glurp..!!

nak pegang ape plak minah ni dok berdiri sebelah hubby aku..??

ms tu hubby aku tgh dukung my mucuk2..UZMA INSYIRAH..

"nak dukung baby ni jap..boleh??"

ooooooooooooo...........boleh..boleh..;-)

rupenye minah yg keje kat foodcourt ni teringin nak pegang UZMA..


abis dibawaknye my mucuk keliling foodcourt..mcm YB ..beramah mesra dgn pekerja2 kat situ..

cool babe...cool..
aku yg sempoi..dgn my mucuk with new legging from manjakusayang collections

kelakor gila "menatang" nih..rupenye bukan ngenjut2 depan belakang je..siap pusing2 360 darjah depan belakang koo..kui..kui..elok UKAIL turun je..pakat sibuk budak2 lain nak naik..hahahaha..

oleh krn UZMA rini tidak berpesen ala pinky..ala2 rock dgn rambut serabai,bersinglet cam lelaki milik abangnye dulu..dan legging kelabu hitam..(apapun muka totap ayu anak dara..hehe) minah td tu sangka mucuk2 aku ni baby boy....huh!!

"sapa nama dia kak??"

"UZMA INSYIRAH...."

perempuan ke lelaki??

??????..........perempuan laa..

"ooo..yeke....hehe"

"hehehehehe......rini mmg nampak cam jantan sket.."




5 comments:

@e_da said...

hehhe sama mcm legging mika... anis.. hati2 tau kalau org nak minta pegang anak... kena perati je dia.. takut perkara x di ingini.. mana tau dia bawa lari... akak ni mmg penakut.. sgt risau kalau org tak kenal ni.. mana tau org tu psiko ke kan.. hihih

Unknown said...

ehehe.. soalan yang biasa aku dpt bila org tengok fatin.. kadang tu dh pakai kan pink + pin rambut pun de lg yg tanye soklan tu.. grrraamm je kn? ahahah:))

comeinye uzma ni.. nnti jumpa ngan fatin ek!

fuadnis said...

kak eida,
memula tu mmg tak berani nak bagi..tapi bila tgk uniform dia pekerja kat situ jee..takpela..tu pun mata tak lepas perhatikan UZMA..terpikir gak..takut dibawak lari..huhu..

chugie,
muka anak dara kita ni muka ganas kot ye..tu yg org ingt baby boy..hahaha..

nanti kita pertemukan dua anak dara kita ni yee..;-)

Elly Emmy said...

uzma comel dan gebu.. sebab tu org geram.. tapi kan berani minah tu mintak nak pegang yer.. sebab time tu hubby anis yg tgh dukung...
tuwen pulak kalu pegi tesco kena tahan ngan staf bhgn pakaian kecil.. semua dtg tengok dan soal2... tapi tak pernah lagi org mintak nak dukung...hehehe takut kut tengok muka saya .. serius jer..

fuadnis said...

uda,
haah..kitaorg pun terkejut dgn minah tu..berani lak dia mintak nk dukung..agaknye muka kitaorg ni tak cukup garang kot..hik..hik..