LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Thursday, March 4, 2010

bukti nyata....!!


memang ko anak abah la UZMA....

nyata dah..

tanpa nenen ummi pun..ko bleh tido dgn lena dan sendirinye..

patutla ko asik tak ngam je dgn ummi..

mmg betul kata org..

kalau muka sama mmg tak ngam..

huhu..ko anak abah..

abang UKAIL anak ummi..

bukan bermaksud ummi bukan mak UZMA....

dan abah bukan bapak UKAIL....

hahahahaha....

tp keakraban tu....

tp kira adil la kan..

abah korang dah lama memendam rase sebab takde geng..

so now..adil dan saksama..

masing2 ade geng....

tp ingat..klu korang nak beli apa2..dua2 kene mintak dgn abah..

hahahahaha....









4 comments:

Marsha~ said...

hahahaha...comel nye tido mcm tu.. berkat ketiak abahnye... :P

Uda said...

selalunya anak2 suka bawah ketiak mama.. ini sebaliknya.. memang sah lah anak abah.. suka manja dgn abah dia..

chugie said...

muka pun dah iras2 abahnye nis.

fuadnis said...

marsha,
betul..betul..berkat bau ketiak abahnye tuu..hehe;-)

uda,
huhu..dia memang anak abah..;-)

chugie,
iras2 jee..tp lebih pada muka aku..ramai kata muka aku..tu yg asik gaduh je dgn aku..hahahaha..;-)