LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Wednesday, December 31, 2008

tahun baru sumenye baru....

wakaa..kakaa....aku suke..yea..yea...bila sampai tahun baru sumenye baru..bukan azam saje..tapi nak mula keje pun mesti ade yg baru..klu tak ..tak bersemangatlah nak mula keje..semalam g soping ..walaupun badan tak berape nak larat tapi aku gagahkan jugak coz nak membeli baju2 ukail utk tahun baru ni..bukan orang yg dah ade anak yg besar je sibuk wat persiapan baju sekolah utk anak2 diorang..aku yg anak kecik gak pun sibuk gak beli baju yg baru..malu lah kat pengasuh..takkan tahun baru pun bawakkan tshirt yg lama2 gak..yg dah bertahi lalat pun ade!!haru..lagipun ukail dah mula membesar lagik..banyak baju yg lama2 dah "kurang muat" utk dia..ntahla..badan dia ni taklah besar mana..tapi cepat tinggi..sampaikan klu aku g mana2 mesti org2 cakap ukail ni dah 4 tahun..padahal baru 2 tahun lebih..ha..ha..hubby dah bagi peruntukan rm20o utk beli baju2 ukail..ala..setakat beli tshirt2 besa je..wat tukar2 kat dlm umah..utk yg grand2 punye memang tak dapek banyakla..itu ummi punye hal..he..he..

tapi sebenornya yg aku nak cite kat sini ni..sambil2 beli baju ukail semalam aku curik2 masa ajak hubby tgk beg tangan..dah nak mula keje ni harussss..........ade beg tangan baru!!aku nak cari yg simple je..tapi cantik..tengok punye tengok berkenan lak dgn carlo rino gak..yg lain2 tu tak menangkap mata aku langsung!!tanya pendapat hubby..hubby kate klu dah suke ambikla..hubby bagi bonus lebih..RM100 wat tambah bayar beg..yuhoooo..........!!!!aku suke...aku suke...yeaa...yea..tak kirela org cakap tak cantik pun..janji aku bkenan...

warna hitam jadi pilihan aku.....ade satu tu warna putih..cantik gak..pattern lain la..tapi takut cepat kotor..ambik yg hitam ni dululah..sok2 ade budget lagik beli lak yg putih tu..cantik jugak..

tido lena aku malam tadi..dapat beli beg tangan baru..takde yg lebih memuaskan hati..hanya CARLO RINO!!

close up sket tulisan dia..brape harge dia??standardla klu carlo rino..more than rm200 laa....

setiap kali beli benda baru..mesti dlm hati berazam nak dapatkan yg lain plak lepas ni..padahal bukan pe..gile beg sebenornya..kih..kih..erm...ade lagik yg tak lengkap nie..oh ye!!kasut!!!!!!!!!!kuang..kuang..

4 my hubby..thanks ye..you selalu manjakan i bila i teringin sangat nak beli sesuatu tu..mesti ade je budget utk i..dgn alasan..u taknak i sedih&susah hati............so sweet............(tapi i tak selalu pow u kan??kan?kan?....)

5 comments:

ei_da.. said...

wahhh bestnyerrr.. mengidam handbag dapat haaa..... hihihih seronok kan.... hubby mesti tak ampai hati nyerr kalu dah kita berkenan..

DYLA said...

cantik giler okeh handbag ko tu!!!

jeles nih!

aku nak pau pak raden kasut la...

fuadnis said...

eida,
ni bukan pasal mengidam sebab mengandung..kalau tak mengandung pun memang akan mengidam macam2..hik..hik..memang dia tak sampai ati sebab klu nis tak dapat ape nak beli mesti dia pening coz nis akan buat2 mengigau benda yg tak dapat tu..kih..kih..lawak jee..

dell,
betul ke cantik handbag aku tu??bukan pe..dulu aku ni tak pandai pilih handbag..so klu ko kate cantik maknenye citarasa aku bertambah baik..bravo!!

kasut aku dah takleh pow la..sian plak kat hubby aku..bulan ni aku dah pow dia banyak..tudung ariani la..handbag la..baju ukail la..so kene beli sendiriklaa..he hee..

pow raden tau..jgn tak pow..(ampun raden...)

gee ryder said...

cantik ah hbag tu...

fuadnis said...

gee ryder..
tenkiu..tenkiu..