LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Thursday, December 4, 2008

aku akan menyepi seketika....

hai kawan2..untuk sementara waktu..aku akan menyepi seketika..mengapa??

aku nak bercuti beb..................he..he..

balik ke umah mentua dulu untuk menyambut hari raya aidiladha disana..kemudian..baru aku akan kembali ke selangor..

so..no internet..no streamyx..jadi faham2 je la ye..

mesti aku rindu nak jengok blog u all..

oh yaa..jgn lupe doakan kesihatan aku n kandungan yee..

take care u all..selamat hari raya aidiladha..maaf zahir batin................................

4 comments:

YanDarwisy said...

Ko nak pi mana? Balik kampung ker? Anyway..selamat bercuti!

Unknown said...

selamat bercuti nis.. ida pun nak balik kg sabtu ni... take care k..

DYLA said...

ok wish u, slamat hari raya aidiladha in advance. & do take care ok.

YAN said...

selamat bercuti selamat hari raya haji...