LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, January 9, 2010

tak boleh berpisah....


kalau dah namanya sedarah sedaging..

ibarat air dicincang takkan putus..

nak kemana2 pn tak boleh ditinggal adiknye..

tak boleh berpisah....

sampaikan tidur pun..merayap je tangannye cari adiknye....

nak peluk..nak dakap..

sayang betul dengan adiknye..

suka betul dia ada adik....

sampaikan satu masa dia minta sesuatu kat aku umminya..

"UMMI..UKAIL NAK ADIK LAGI..ADIK LELAKI PULAK.."

apakah????huhu....

no komennnn.......................................


sayang adik....

biar akrab, rapat..selamanya....amin....



4 comments:

@e_da said...

ha la ha laaaa laalaaaa so sweet.. haha umie dgr tu ukail nak adik lelaki pulak... hihihi

unique1012 said...

amboi, sayangnya dia dgn adik ye! bagusla nis, dah nampak tanggungjawab ukail sbg abang :)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

lahai
cutenye
uik, mintak adik lagi?
so cute
:-)

fuadnis said...

kak eida..

haha....nak adik lagi??huhu..kene tanya abah dia ni...wakakaka....

unique1012,

mmg sayang betul kat adik..kalau dia nakal je,nis ugut je nak bg adik kat org lain..terus la dia jd baik ..hehe..

rose,

hehe....abah dia dah senyum2 bila dgr minta adik lagi..senyum ada makna tue....huhu....