LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Sunday, January 31, 2010

lagi yang terbaru tentang rumah....

semalam aku ke tapak rumah lagi..

kebetulan ke alor setar pasal nk beli barang dapur+jalan2 sekali..

so ambik kesempatan tgk progress terbaru..

tak banyak yg berubah..yelah..seminggu je kan..

erm...diorang dah pasang tiles kat porch..

sronok....tak lama lg siapla rumah kami..

tp mcm tak best jek warna tiles tu warna merah..

mcm tak ngam jek dgn warna dinding rumah tu kan....

aku tak turun keta tgk dr dekat coz UZMA tgh tido..

nipun hubby yg snap..

hubby cakap takla warna merah sgt....cair sketla..

okay ke tak yek....

aku bukan pandai sgt bab2 nie..

tp kalau ikut eric leong ..dia kata jgn bagi seragam sgt dlm memilih warna..

hik...hik...hik..hik....

apa kata bro dJ Epoi lak??hehe....





pssstt....kata kontraktor tu..mgkin dlm bulan 3-4 akan setel sepenuhnye....

3 comments:

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

besarnya rumah anis..best tgk

join contest yana ok
http://yanadzul.blogspot.com/2010/01/yanadzul-giveaway-win-aivee-emart-toy.html

chugie said...

wah.. dh banyak yang dh siap ye.. kang dh duk umah baru jgn lupe invite aku tau! bleh jenjalan ke kedah plak pas ni!

fuadnis said...

yanadzul,
besar tak besar manalah..thanks..

chugie,
no hal...hang mai kedah,hang habaq noo....hehe....