LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Wednesday, November 16, 2011

sakit hati....ingat suke ke????????????

ummi 3U pernah cite tak kat sini pasal kes ms ummi 3U berpantang hari tu??
ummi 3U pun lupe dah cite ke lom..
tapi mmg sakit hatila.....
kalau boleh nak maki....rase nak maki jee......
tapi lebih baik istighfar..........

kalau dah takpe..ummi 3U flash back balik...
tapi klu lom...ummi 3U singkap balik cite tu....
dalam sejarah ummi 3U berpantang....rasenye kali ke3 nila paling pahit....
pahit sbb dianiaya ketika berpantang......
jahat!!!!mmg ummi 3U takleh simpan dah perkataan nie sejak dari hari tu lagi....
ummi 3U tak kisah ape persepsi korang pada ummi 3U....
tapi ummi 3U rase layak nak berkata mcm tu....
rase nak nanges ok bila ingat balik sejarah tu

bagi ummi 3U diorang tu satu keluarga mmg keturunan jahat!!

kalau korangla....
apa perasaan korang..yg tgh bpantang baru hari ke8...
orang dtg anak beranak melawat korang..tgk baby korang...
then dlm ms yg sama...panjang tangan mencuri harta korang????
sakit tak???????
sakit bpantang satu hal......pastu tambah lagi sakit hati lagi....
ya ALLAH......ummi 3U rse mcm meroyan masa tu....

ehh...nak cite pun mcm malas ok....
nak cite pasal keturunan org jahat nie....mmg ummi 3U benci!!
cite pendek je dahle...
yg dtg tu si emak,anak perempuan dan anal lelaki....
yg mencuri ni anak perempuan tu....
mmg terkenal dah perangai tak eloknye...
kalau orang dtg ke kuarters ni....ade je yg hilang....
terutamanya kasut/selipar tetamu....
yg mendajal anak kucing masuk lubang saliran air...budak tu jugala...

yg mencuri hiasan pintu tertera ayat selamat dtg pun diala....
tu belom lagi yg lain2....
tapi sayangnye mak dan ayahnye tak pcaya...
jenis syg anak yg melampau...
kononnye anak dia ni baikla semua.....
padahal kalau jadi emak ayah tu jgn melampau sgt pcaya kat anak..kene selidik gak...

tapi tuhan nak tunjuk kan...
kene lak kat ummi 3U.....mai umah melawat ummi 3U pakej sekali curi hset ummi 3U...
silap la....mncuri kat umah mulut petir...
ntah masa bila dia ambik pn ummi 3U tak tau...
tapi perasanla budak tu ade kuar rumah then masuk umah balik..
so ummi 3U takde suspek lain dah..mmg dia la...
mmg amukan betulla ummi 3U kat budak tu.....seket lagi nak kene pelempang dah dgn ummi 3U...
nasib abah 3U sabarkan ummi 3U.....
ingat boleh sabar ke...bila tgh sakit pastu org buat onar mcm tu???
mula2 tak mengaku......bila abah 3U suh parent dia check kat umah.....
liat nak buat.....yg dia buat pujuk anak... suh anak ngaku betul ke tak....
mulut kalau dah biasa menipu...sampai kematila mcm tu.....
bg ummi 3U buang masa je buat mcm tu.....
fine....klu tak nak mengaku...report je polis...
yg si emak haprak ni bleh cabar ummi 3U report polis.....
perrrggghhh....mmg peranakan ummi 3U boleh jatuhla kalau tgk ummi 3U ngamuk ...

last2..jiran depan umah tu nak tolong....
caranya minta tlg kawan dia ustaz...tlg tgk2kan apa yg dah jadi...
minta nama ummi 3U kot....then belek2....mmg kene curi katanye....
perempuan......
so diorang sefamily dah cuak agaknye....
last2 budak tu ngaku bila emaknye pujuk.....
see??????????????????betul tak instinct ummi 3U????
mcm tu pun emak dia bleh cabar ummi 3U lagi nak repost polis????
dasar keturunan jahatla............
huh gerammmmmmmmmmmmmmmmm!!

kenape ummi 3U tetiba bangkit hal tu petang ni????
sbb tadi ummi 3U nampak dia ejek2 ukail jatuh basikal...
eh......korang ni mmg keturunan jahat kan?????
dahla hati ummi 3U tak sembuh lagi....korang usik2 plak anak ummi 3U yee.......
korang mmg jahat!!!!

2 comments:

aMiYs said...

mrh benar ummi 3U ni.. tarik napas... hembussss... tarik napas... hembussss... bertenang...

klu sy pun mrh jugak.. tp dh mak pak budak tu pun sokong anak.. makin menjadi la perangainya...

sabar je la ye...

hehe.. pandai suh org sbr je.. klu sy pun mengamuk lg teruk kot...

fuadnis said...

amiys....

banyak2 kesalahan orang pada saya...bagi saya..ini yang paling sukar saya maafkan...aniaya ketika kita dalam keadaan kurang upaya....jahat!!