LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Thursday, November 10, 2011

sakit hati..

kadang2 bila hati ni tetiba disakiti....
pedihnya betul2 menikam jiwa raga..
sakit akibat penipuan lebih pedih dari sakit yg lain-lain....

tapi ummi 3U ni jenis yg senang...
tak taulah senang mcm mana....
cuma bagi ummi 3U....ikut tahap.....
kalau dah tahap yg SANGAT melampau....

ummi 3U mudah jee.....
"ko buat benda tu....ade ko pikir perasaan aku??
tentu tak kan???fine.....aku pun bukan susah nak buat mcm tu..
bukan susah nak abaikan perasaan orang lain nie....

anytime.............aku boleh buang ko jauh2 dari hidup aku...
means........KO TAK BERMAKNA  DAH DALAM HIDUP AKU...........
untuk jaga hati kau??tengokla kalau masih tersisa perasaan dlm hidup aku.......
hahahahaha.......






















selamat petang semua......jom minummmmmmmmmmm.........





No comments: