LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, April 29, 2011

UMAIRAH INANI genap sebulan....:-)

alhamdulillah....
puteri cinta hati ummi yg ke3 ni dah sebulan umurnye..
setakat ni UMAIRAH INANI masih senang dijaga..
meragam pn kadang2 je..

oo yee..UMAIRAH dah botak..
bila tarikh botaknye aku lupe..
tapi dlm mggu ke3 la..
bila rambutnye nak tumbuh lebat..
laaaggiilaaaa aku tak tau..hahahaha
sbb anak2 aku ni jenis rambut halus..
mmg lambat nak lebat..


hi kengkawan....my name is UMAIRAH INANI BT USRAH....
(alahai bantal kamu tu..berpeta2..hhahaha...sarungnye dibasuh sbb kamu muntah..)


putih melepak kan dahi die?? sbb ummi tenyeh dgn bedak berubat pureen..coz banyak ruam lak ..
tp dah mula ok..


arrgghh......mengantukla sayee..........:-D

masih terbelek2 lagi aku..
mcm muka sape UMAIRAH INANI ni..
kdg2 rase cam kakaknye UZMA INSYIRAH ms kecik..
tapi bila banyak kali pandang..mcm abangnye UKAIL IFWAT....

tapi...namapun adik beradik kan????hehehehe....



5 comments:

DYLA said...

sweetnye umairah ni....

@e_da said...

putih, booolat.. gebu.. geramnya tgk dia.. umairah ni muka lain sket la dr kakak dia

fuadnis said...

dyla,

thanks aunty dell..:-)muaahh!!

kak eida,
nis pn mula2 perasan muka dia cam uzma tau..tapi makin besar nampak lain plak..hehe....

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

comelnye
nak bb gurl gak..nak jugakkkkk eheheheh if yg 2nd ni gurl besnyeee.:-P

muka cam umi dia la..comel..:-)

fuadnis said...

rose,
hehehe..kamu ni ade2 je tau..dah merah2 dah muka i ni u kate comel..hahahaha....

insyaallah..nis doakan rose dapat baby girl gak yee..:-D