LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, February 4, 2011

percaya tak korang????

korang agak2..
sebiji durian kat bawah ni berape regenye??
fuuhhh.............
nasib sebab aku teringin tau..
klu saje2 nak makan jgn harap aku nak beli..
huhu....


padahal cinonet jee..
mentang2 bukan musim durian..
dibantainye sebiji rm16..



serius..tak beso manapun..
tak caya??


cer tengok................
dalam ni ade 4 ulas je koo.............
so hubby aku cakap..
seulas 4 hinggit....akekekkeke....

aku offer hubby aku makan sekali pun dia takmo..
aku pikir dia sianla kot aku makan sket je nanti..
dah ngidam kan....
aku pun cakapla...
alaa.....ambikla seketul..
cukupla i sorang 3 ketul....
tau dia jawab pee???????????

TAKMOLA...TAKUT..DURIAN MAHAL..........!!
HAHAHAHAHAHA.............


No comments: